Paulsen
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 01.06.2003
- Antall liker
- 315
Så sant, så sant! Sist jeg var der lurte jeg et øyeblikk om jeg var kommet til himmelen...Du er en sann estetiker, Sluk
Vakre bilder fra et vakkert sted
Synes jeg kjente igjen noen av movesa fra den finske diskoskolen:
Dette var bra
Du vet - når man ikke er stort å se til selv så får man prøve å forskjønne omgivelsene så det ikke blir aldeles for ille....Du er en sann estetiker, Sluk
Vakre bilder fra et vakkert sted
GGG= Gyldendals Gode Guttebøker. I motsetnad til GGP. (spinnesida). Men dette er som GPP å rekne.GGG fikk plutselig en helt ny betydning....
Kva er den pølsa lengst til venstre for noko?
Vinen skal jekkes i morgen den dag! Bare ut og orge et smaksforsterkende kjøttsykke først.
Vis vedlegget 726629
Se der ja!!
I et kulturens opplevelsessenter er det betimelig med litt litteratur!
"Trippo" assymetriske tidsskrifthyller ser ut til å passe bra
Vis vedlegget 726832
Vis vedlegget 726833
Vis vedlegget 726834
Vis vedlegget 726835
Ta-daaa!!!
Vis vedlegget 726836
Vis vedlegget 726837
Rated AA (Architect Approved)Bra å ha et sted å sette fra seg bakverket
Har du ikke flere enn fire LP plater
I et kulturens opplevelsessenter er det betimelig med litt litteratur!
"Trippo" assymetriske tidsskrifthyller ser ut til å passe bra
Vis vedlegget 726832
Vis vedlegget 726833
Vis vedlegget 726834
Vis vedlegget 726835
Ta-daaa!!!
Vis vedlegget 726836
Vis vedlegget 726837
Minner om da jeg var liten, da jeg etter sigende gjorde min mor obs på at der kom naboen vår, fru Hansen, og den prikkete hunden hennes. Noe som ble ekstra komisk da R-en ikke helt satt ennå: "Mamma! Se dæ' æ' fu Hansen med Pikken!"Jeg er ikke noen god vinkjenner, men ganen har da en viss formening om det som helles ned treffer mer eller mindre.
Sigurd vinene synest jeg er bra. Ikke fordi navnet er lett å kjenne igjen, som black metal entusiast. Ikke fordi etikettene er kule. Men de smaker bra.
Men det hjelper jo med navnet og etiketten når en skal huske vinen en likte...
Bare å nyte Sluket, og takk for hjelpen!
Lespende Olga liker forøvrig også Sigurd!
Lespende Olga viste gjensynsglede da hun så Sigurd komme inn på den fullsatte cafèen og hun reiste seg ivrig opp å ropte: "Figurd, Figurd, du kan få f i t t e her"
Ja liker pene ben her også. Dette plukket jeg opp på Finn til huset i Sverige for et par år siden. Svært rimelig og med behov for litt stell. Liker de enkle aluminiums bena godt. Dette er danske fra NaverTakk takk, super kvalitet og jeg er svak for pene ben....
Gode viner derfra til en grei prisGrebbestad Gay Group.....
Vel vel. Uansett, det ordner sec for snille gutter, kom ett nytt bekjentskap deisende ned i posten i dag, courtesy of før nvnte høyt profilerte 2360 fantast... blir artig å teste hin fra ikke ukjente musiker Wongraven!
Vis vedlegget 726600