Har du hørt dem live Sluket?
Søndagens anbefaling for de som liker god musikk og har vett nok til å kjøpe CD'er....
Vis vedlegget 786334
Har du hørt dem live Sluket?
Søndagens anbefaling for de som liker god musikk og har vett nok til å kjøpe CD'er....
Vis vedlegget 786334
Har´n på vinyl det får holde....
Vis vedlegget 786334
Ledninger sydd på gammeldags vis er bare lekkert!
Bespoke Audio TVC
SlukApprobert noe så inn i helvete....
Vis vedlegget 786785
Vis vedlegget 786786
Vis vedlegget 786787
Her er noe som ble testet i 2017. 14500 pund. https://www.monoandstereo.com/2017/09/the-bespoke-audio-company-ultimate.html...som leder til neste spørsmål: Hva koster herligheten? Konfiguratoren ga ingen svar.
Tipper jeg ikke har råd.....
+1Er det noe jeg ikke har fått med meg? Var det ikke flere oppfordringer til å benytte humor tråden
Mulig det finnes flere virkelighetsoppfatninger her, men jeg mener å ha lest at denne ikke var særlig godt konstruert og bidro til at STAX mista fotfestet på 90-tallet, mange reklamasjoner,
STAX!
Vintage gromt... prøvde i sikkert 10 år å få tak i en Stax SRM T2 men ga opp til slutt!
Det absolutt gjeveste de har laget av forsterkere for sine elektrostatheadset's...
Vis vedlegget 787111
Vis vedlegget 787109
Vis vedlegget 787119
Wall-E?
Visualisering - et viktig verktøy for oss DIY folk
Vis vedlegget 787456
Vis vedlegget 787460
Vis vedlegget 787461
Skal ikke se bort ifra det - skal teste dagens utgave når de nye ampene er ferdige, enkelt å bare vippe av ledningene på et par. Tror ikke det betyr noe som helst negativt p.g.a. en helt annen konfigurasjon av elementer og radikalt mye mer effekt tilgjengelig.Vil next gen bruke 8x515 ?
Flyvende pappeskeJeg får assosiasjoner til en viss Leonardo, kanskje en skisseutstilling på Lørenskog hus?
Jeg får assosiasjoner til en viss Leonardo, kanskje en skisseutstilling på Lørenskog hus?
Visste ikke at Leonardo Dicaprio kunne tegne.Jeg får assosiasjoner til en viss Leonardo, kanskje en skisseutstilling på Lørenskog hus?
Jeg trodde du hadde mer baller enn det der...Han er jo en av mine store forbilder..... sammene med Einsluk!
Vest for Lysaker elva er vel et problem for en Oslo gutt eller var det mer vest for Akerselva for en østkant gutt.Sandvika strøket av "Brennevin til jul" lista.
Eneste gangen Oslo folk hadde grunn til å dra til Sandvika, var da Oslo polet var stengt,, og dere kjørte åpent med Corona rødvin og andre godsakerVest for Lysaker elva er vel et problem for en Oslo gutt eller var det mer vest for Akerselva for en østkant gutt.
Av det mer seriøse innlegget. Hvordan føler du høyden på et slik horn oppsett vil påvirke lydbildet?
Fastlegen min påstår at jeg er Skiss-O-Fren...
Mulig han har et poeng! Han klager over all skriblinga på venteværelset