U fat føkk.. se og få ut den videon !! Grisefet video ifra Spain !!- ehh... er det slik å forstå et det er snø i Tiggerstaden nå??? Og minusgrader??![]()
Hvor har du det fra? Her er det sol, 23 varmegrader og kastanjene blomstrer.- ehh... er det slik å forstå et det er snø i Tiggerstaden nå??? Og minusgrader??![]()
Her på Bøler er det minus 2, og det snør.- ehh... er det slik å forstå et det er snø i Tiggerstaden nå??? Og minusgrader??![]()
Gud det har jeg glemt Sluket og vi har enda burtsdag samme dag. Gratulerer med forlængst overståetGrattis med dagen Slukzter![]()
Slik komiklovn som du er med snakketøyet i orden vil jeg tro det er gode mulighet.Har vurdert å skaffe spons fra et TV selskap og lage realityserie " Spekeskinkens historie fra Spania gjennom Frankrike til Italia" - da kunne jeg bli i området og gjøre research til snøen var borte, sånn ca. 17. mai![]()
Mener du, at du skal bli ferdig med Sluk-Systemet??Da er det bare å kaste seg over hifiens gjøremål så snart de 520 m3 snø her er omplassert!
Skulle tatt seg ut...Mener du, at du skal bli ferdig med Sluk-Systemet??![]()
Har han set på grisen sin øf øf og grynt grynt.LYTTETØFLER!!!
Endelig fikk jeg tak i noe som sementerer min mandighet
(og bekrefter min ekstremt selvopptatte natur)
Innkjøpt på fjorårets stste dag, klar for tjeneste i Slukoteket
Vis vedlegget 1086002