SME armkabel

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Innlegg
4.124
Antall liker
2.619
Torget vurderinger
16
Jeg har problemer med støy ved avspilling av vinyl og har isolert problemet til armkabelen. Jeg er usikker på om det er noe feil på kabelen eller om den bare er meget sensitiv og plukker opp støy lett. Er det noen som har forsøkt noe annet enn 'stock' kabelen på SME 312 og har erfaringer å dele ?
 

plinius

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.06.2003
Innlegg
609
Antall liker
75
Sted
Drammen
Torget vurderinger
54
Jeg har også en SME312. Har aldri hatt problemer med støy fra den. Den originale kabelen er hos meg helt støyfri.
 

211.

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2004
Innlegg
1.668
Antall liker
1.417
Torget vurderinger
2
Har du forsøkt å kople bort jordingen. Jeg har opplevd det samme men støyen forsvant i det øyeblikket jeg koplet ut jordkabelen. Dette er stikk i strid med hva de fleste sier men kan jo fungere allikevel ;)
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.953
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Takker Rudi.
Men den funket som bare det da jeg sjekket rett etter innlegget..... :'( ;)
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.536
Antall liker
7.635
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
38
emotikon skrev:
Takker Rudi.
Men den funket som bare det da jeg sjekket rett etter innlegget..... :'( ;)


Jeg får bare opp:

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
Click the Back button to try another link.
HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 404.
Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Setup, Common Administrative Tasks, and About Custom Error Messages.




Kanskje det er et problem som ligger hos meg.
 
Topp Bunn