Tiden flyr. Snart har det gått 20 år siden jeg registrerte meg på sentralen. Da hadde jeg vært aktiv i en god del år på Audioforum med samme nick før det ble lagt ned. Så i alle fall 25 år mer eller mindre aktiv forumdeltaker. Så at Høvdingen var registrert 010101 og det er vel kanskje en satt dato eller da han startet første gang? Det tok jo uansett en tid før folk flyttet over fra det aktive Audiuoforumet. Det var vel Soedal som ikke hadde fått med seg at det var lagt ned og ble igjen mutters alene?
Er de her fremdeles? Gamle nick jeg ikke har sett på lenge. F eks Ivar Løkken, nevnte Soedal, Grace (han som var Mahler eksperten vår), Kewi (?) Tweakman og mange andre jeg ikke kommer på i farten. Andre er her fremdeles, tildels under nye nick.
Siden jeg neppe var blant de aller første til å skifte og kom over når det gamle forumet ble lagt ned, har vi vel allerede passert 20 år. Så gratulerer alle sammen med vel overstått 20 års jubileum for et aktivt hifiSentralen forum!
Er de her fremdeles? Gamle nick jeg ikke har sett på lenge. F eks Ivar Løkken, nevnte Soedal, Grace (han som var Mahler eksperten vår), Kewi (?) Tweakman og mange andre jeg ikke kommer på i farten. Andre er her fremdeles, tildels under nye nick.
Siden jeg neppe var blant de aller første til å skifte og kom over når det gamle forumet ble lagt ned, har vi vel allerede passert 20 år. Så gratulerer alle sammen med vel overstått 20 års jubileum for et aktivt hifiSentralen forum!