ETA for Elmer 1829.De tre bespisende regner med å være på BJ ca 19.
Syke barn, lange reiser og forsinkelser er blitt så populært at fenomenet har fått et eget navn på de fleste språk: Ferie, semester, osv...Ser mörkt ut för min del, trots lovnader. Pga sjuka barn blev Sverigeturen utsatt en dag och ETA Oslo blir nog inte för tidigast i morgon kväll..
I mitt fall kommer det fenomenet med ett prefiks. Alene, ensam osv. Lägg till där det passar. 40 mil ensam i bil med sjuka barn tredje juledag utan hustru.Syke barn, lange reiser og forsinkelser er blitt så populært at fenomenet har fått et eget navn på de fleste språk: Ferie, semester, osv...Ser mörkt ut för min del, trots lovnader. Pga sjuka barn blev Sverigeturen utsatt en dag och ETA Oslo blir nog inte för tidigast i morgon kväll..
Skoft, unnaluring, feilprioritering osv. er ord som også kan beskrive tilstanden... Kødder!! Sykdom er ikke morsomt, uansett. God bedring til småttingen(e)
Skall du spise kjöttbullarSer ut som at en svenske ved navn Ingvar kommer i veien for min deltagelse
H
Ser ut som at en svenske ved navn Ingvar kommer i veien for min deltagelse
H
send zomby en meld om du drar til bj, jeg dro hjem etter mat usikker på om det var åpent på bj?ETA Oslo 18.15. Småtassarna har hållt sig någorlunda i sjakk. Ser ljusare ut nu detta!
Har laget en liten tekst som har arbeidstittel Ikea blues. Kabnskje legger jeg ut en gang.Ingvar som i Kamprad som i mange flate pakker som skal ordnes med.
Kles skapet eller ekten skapet, bare velge
H