Alltid viktig å verne om verdier, Grømpi. Kan ikke dere diskutere Gøteborg-opplegget litt i mitt fravær? Jeg har liksom levert fra meg mine tanker og forslag Det viktigste som gjenstår er å fylle søndagen med noe konstruktivt. Der tror jeg du hadde et forslag? Cash er vår restaurantekspert - han kan språket!Jasså erlandsen, er du kommet i protestalderen mot riving av betong? Jeg som trodde at du skulle komme å fable om Gøteborgturen
Så enig, så enig erlandsen. Regner med at du skal ha med fruen, så kos dere på galleriet.Alltid viktig å verne om verdier, Grømpi. Kan ikke dere diskutere Gøteborg-opplegget litt i mitt fravær? Jeg har liksom levert fra meg mine tanker og forslag Det viktigste som gjenstår er å fylle søndagen med noe konstruktivt. Der tror jeg du hadde et forslag? Cash er vår restaurantekspert - han kan språket!Jasså erlandsen, er du kommet i protestalderen mot riving av betong? Jeg som trodde at du skulle komme å fable om Gøteborgturen
...til en forandring? Det er få som skal spise i forkant, hva med deg? (Jeg gidder ikke å sitte på DimSum å snakke med meg selv).Jeg kommer opplagt og klar . . .8)
Du har ju akkurat vært ute og spist lønsj idag...til en forandring? Det er få som skal spise i forkant, hva med deg? (Jeg gidder ikke å sitte på DimSum å snakke med meg selv).Jeg kommer opplagt og klar . . .8)
Og det kan man ikke si om Stortorvet etter vår herjing. Tror de hadde mye igjenIkke overraskende. Bøfhuset var nok tomme for godsakene etter at Sluket hadde herja i menyen.
Fått portforbud etter 1800 ???Jeg også, men kan ikke, selvom jeg vil. -Fæle greier