Z
Zomby_Woof
Gjest
Kommer. Prøver å få til mat også.
Er ikke januar en hvit måned?de som har fått røyket dram til jul kan ta med og lystig dele ut, og slik glede nesten. vi er tross alt et fellesskap, forent i vår kjærlighet til forvrengningsgeneratorer og herrens blod (aka dram smaksatt fra vår felles destinasjon, torven). nærmere kommer ikke en snurrende skive nattverden blant brødre. herre, gi meg ditt blod, og la alle de andre spise seg sunn på ditt legeme!
Hjelper så godt vi kan med å frigjøre litt av hanskebudsjettet for overføring til platebudsjettet... Jeg har dem til en passende anledning.hmmm.....brune m/binders, ja.
De klarer jeg aldri å bli kvitt, ser det ut til.
Trenger snart støttehjulGodt svenskene holder hjulene i gang
Hva med Dim Sum by Taste of China, Tordenskioldsgt. 8-10. De mest glupske pleier å være der fra kl. 16.00-Jeg spiser gjerne, men jeg må ha en adresse og tidspunkt
Jeg har ikke sjans til å være der kl 16. Hvor lenge blir folket sittende der før de går til jazz stedet?Hva med Dim Sum by Taste of China, Tordenskioldsgt. 8-10. De mest glupske pleier å være der fra kl. 16.00-Jeg spiser gjerne, men jeg må ha en adresse og tidspunkt
Hyggelig å treffe deg igjen, sclalars!Og jeg vil takke for en hjertelig mottagelse fra de fremmøtte. En aldeles hyggelig og trivelig gjeng!!