Solid Tech -tilbake hos PM Audio igjen – fra og med 1. juli 2024

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• En gladmelding – for oss / PM Audio – og for våre gamle Solid Tech kunder – og forhåpentligvis for våre nye Solid Tech kunder, og for våre forhandlere.

Etter å ha vært ute i hifimøbelkulden i nesten 2 år er vi nå inne i varmen igjen, som norsk distributør for Solid Tech.
    I vår tillit og visshet om Solid Tech sine totale kvaliteter har vi ikke kvittet oss med et eneste demoprodukt i eget bruk fra Solid Tech i denne perioden!!

Vi vil fortsette som før, med å hjelpe våre kunder å sette sammen sine egne løsninger ved å tegne og foreslå konkrete løsninger.

Custom løsninger ( spesial-løsninger ) som er utenfor standard løsninger fra Solid Tech vil vi fortsatt forsøke å være behjelpelig med.
    Solid Tech er en produsent som mer enn gjerne stiller opp vedr custom / spesial-løsninger, som hjørnebein i alternative lengder enn standard lengder.

Vi har til og med, som eneste distributør i verden, fått produsert og levert en HYBRID hylle over 3 breddeseksjoner av HYBRID rack.
    Vi ( PM Audio ) døpte denne hylla til HYBRID TRIO
    Vi har levert 1 stk HYBRID TRIO til en kunde utenfor Drammen. ( se 2 bilder nedenfor )
    Flott, ikke sant!!!

Med Solid Tech sitt ekstreme utvalg og fleksibilitet så skal det her være noe som passer for alle.
    Aldri har vi sett et tilsvarende utvalg hos noen andre hifi-møbel produsenter

Så velkommen til Solid Tech-forsyningsbordet hos PM Audio skal alle være, både nye og gamle kunder, som ønsker seg rack og stativer og vibrasjonsdempere mm... av høyeste kvalitet, produkter som sørger for gode arbeidsvilkår for elektronikk og høyttalere, flotte og vakre design, stor fleksibilitet og variasjon.

Vi inviterer herved gamle forhandlere til å fortsette med Solid Tech sammen med oss, samtidig som vi ønsker nye forhandlere velkommen– til suksess og glede for våre kunder, våre forhandlere, for PM Audio og Solid Tech.

Det vil nødvendigvis gå en del tid før vi greier å legge ut alle de nye produktene på nettbutikken

Selv om vi har vår nettbutikk så vil vi mer enn noen gang fokusere på våre forhandlere da dette er produkter som kan være fint å se i virkeligheten. Se, ta og føle på.

Takk til Marcus Fridmann ( Solid Tech ) for hans ( deres ) tillit til oss små nordmenn i /ved Kristiansand, og som ønsket oss tilbake igjen, til et mangeårig videre samarbeid.

We`ll make music great again!

Til produktene: https://butikk.pmaudio.no/butikk/mobler-rack-og-stativer
    Kontaktinfo:

e-mail: kontakt@pmaudio.no
    Tel: +47 38 18 31 15
    Mob.: +47 917 13 655

Mvh
    Marion og Paul

HYBRID TRIO.jpg

HYBRID med custom TRIO Topphylle - hos kunde

HYBRID TRIO 2.jpg

HYBRID med custom TRIO topphylle, hos kunde

DSCF8142-2000.jpg

DSCF8047.jpg

DSCF8253-Edit.jpg

DSCF7304.jpg

DSCF7685.jpg

DSCF7691.jpg

DSCF7658-2.jpg

Kommentarer

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Antall liker
    1.723
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Etter den behandlingen du fikk av Solid Tech, så hadde jeg bedt dem dra et visst sted om de kom og banket på min dør igjen. Men jeg ønsker deg uansett lykke til. 🤞

Sist redigert:

pmaudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Antall liker
    387
    Etter den behandlingen du fikk av Solid Tech, så hadde jeg bedt dem dra et visst sted om de kom og banket på min dør igjen. Men jeg ønsker deg uansett lykke til. 🤞
    Takk for det Alan!
    Tja, jeg er bare glad at jeg ikke overreagerte. Jeg bare godtok situasjonen, kunne ikke gjøre noe med den uansett, og så framover.
    Jeg har gjennom mine mange år i verden lært at å overreagere så skader man bare seg selv, mens den man overreagerer mot ikke bryr seg.
    Jeg har i ca 21 år hatt et fantastisk fint samarbeide med Solid Tech, først med Bjørn Ohlson, og så med den nye eieren Marcus Friman. Marcus har vært hyggeligheten og seriøsiteten selv, og han har beklaget det som skjedde, og når han kom tilbake til oss da var det ikke en tanke for å si nei takk. Alt er tilgitt!!
    Men må jo innrømme at tanken var der før det skjedde - om det skjedde.

Men min viktigste fokus var/er at vi kan fortsette å serve gamle kunder, det er blitt mange på alle disse årene. Stadig kommer det gamle kunder og skal ha noen ekstra bein eller hyller etc... og det er spesielt hyggelig å fremdeles kunne være der for de, enten gjennom oss direkte eller våre forhandlere.
    Og så gjør det ikke akkurat vondt å fortsette å få nye kunder heller!!

Noen sår gjør vondt og andre sår gjør ikke vondt, men de fleste sår gror igjen.

Min tanke går akkurat nå til vår gamle venn Willy Tangen ( Ljudtema ) ( vet faktisk ikke om han lever fremdeles ). Han bygde opp flere agentur i Norge, og så kom andre og tok de fra ham. Aldri hørte jeg en vond kommentar fra Willy. En hedersmann!!
    Jeg selv har nok vært en liten hissigpropp opp igjennom og angrer på ting jeg har sagt og gjort, men jeg har lært ( håper jeg )
    Og jeg takker for alle positive kommentarer som kommer - meget hyggelig er det!!!

mvh
    Paul

Caucaso

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.03.2011
    Antall liker
    91
    Torget vurderinger
    17
    Endelig skal jeg få muligheten om å bestille noen hyller /bein jeg mangler .
    Gratulerer !!

Thn

Medlem
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    24
    Torget vurderinger
    2
    Veldig hyggelig å høre at du forhandler Solid Tech igjen. Jeg fikk kjempegod service den gang jeg kjøpte min benk, da dere tilpasset høyden etter en stor forsterker som jeg hadde da. Det var da ikke standard størrelse.
    Lykke til videre. Hilsen Thorbjørn

relløm

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.10.2007
    Antall liker
    173
    Iikke så bra måten du mistet agenturet på . Synes dette er de peneste rackene , muligheten til å bestille ønsket lengde på rørene er stor fordel .

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…

Informasjon om bruker

pmaudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
387
Link til alle artikler
280
pmaudio sine annonser
Bransjenyheter
Hifimessa i Horten 05 - 06 Oktober

Hifimessa i Horten 05 - 06 Oktober

• 1
Takk for besøk på Løvøya ( demo ) og Grupperom 1 ( salg ) i helgen - og takk for alle godord på lyden vi fikk Etter et par stressende år privat greide vi endelig å gjennomføre en messehelg igjen...
Fortsett
Bransjenyheter
Solid Tech - Balance mm...

Solid Tech - Balance mm...

• 0
Vi viser nå for første gang den nyeste serien til Solid Tech, BALANCE BALANCE - serien er bygget litt på samme lest som Radius-serien, med Monostand, 2 hyllers, 3, hyllers, 4 hyllers, 5 hyllers, 6...
Fortsett
Bransjenyheter
Stockfisch-Records: DMM Dubplate

Stockfisch-Records: DMM Dubplate

• 1
En unik LP plate Denne LP platen er ikke laget av vinyl men av stål med et kopperbelegg Dette er det samme som MASTERPLATEN / MATRISEN som de trykker DMM vinylplatene av og det vil si at vi her...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny plateutgivelse av Allan Taylor - Stockfisch Records

Ny plateutgivelse av Allan Taylor - Stockfisch Records

• 2
Vår venn Allan Taylors til nå siste plateutgivelse - THE ROAD WELL TRAVELLED. 8 sanger og 40 minutter med nydelige sanger, umiskjennelig med Allan Taylor kvalitet - "The Allan Taylor Road", som...
Fortsett
Bransjenyheter
Nytt agentur hos PM Audio:: Vinylcare Technologies

Nytt agentur hos PM Audio:: Vinylcare Technologies

• 0
Vacuum platevaskere fra tyske Vinylcare Technologies Vinylcare overtok HANNL, som vi har jobbet med i mange år. Vinylcare leverer diverse servicedeler til HANNL Se utvalget her...
Fortsett
Bransjenyheter
Kalista ( Metronome )::: Dreamplay X og Mantax-nå i demoracket

Kalista ( Metronome )::: Dreamplay X og Mantax-nå i demoracket

• 0
Så er endelig ekstremproduktene til Kalista/Metronome på plass i demoracket og snart klart til demo. Dreamplay X ( SACD drivverk og Nettverkspiller / Streamer ) med ekstern strømforsyning Mantax...
Fortsett
Topp Bunn