Hei alle sammen , takker for en flott sommerfest hos Cash i går. Utsøkt mat,lyd og moro....
Vi har det stadig veldig hyggelig i våre lag , dartkonkurranse hadde vi i år , Elmer stakk avgårde med hovedpremien , cash på andre og Pengesluk tok 3. plassen-.Moro.
Cash er også en utmerket kokk , og hyggelig vert......
Når det kommer til musikk dvd ene , syntes jeg Bach stykkene frs kirken var strålende , Louis ett ett annet.....forferdelig god timing der gitt.
Her var det rigget opp lyd i to rom , ett med 7" spilling , vsa hovedanlegget , hovedanlegget spillerveldig habilt på vinyl nå ,med zyx 4d/asr/Hyperspace....
Tusen takk på vegne av hele gjengen Roger , dette var fabelaktig.
Pengesluk eller Elmer har sagt seg villige til å huse neste års høydare....Sommerfesten-.
Vi hadde også besøk av OAS formannen Andre Fosse , noe som alle medlemmene helt sikkert satt stor pris på. Fosse er jo i vennekretsen til flere av OVK erne , derfor var det svært hyggelig at OAS-formannen ville delta på vår sommerfest i år . Jeg håper oas-formannen trivdes i det lystige vinyl-lag-
Når jeg kallet på vinyl-entusiaster i oslo omerådet for 2 1/2 år siden , hadde jeg aldri trodd at ett titalls ulike mennesker med samme hobbyen skulle slå ett slikt rot-feste som det har gjort......Vi har masse på gang , og skal nok ikke hvile på Laubær i nærmeste fremtid heller......
Nå med det samme , kaller , ferie , familie og forpliktelser.....for noen vil det være en tid uten altformye fokus på hobbyen , derfor har vi årlig valgt å holde denne markante sommerfesten som en avslutning på sesongen , noe som også i år ble svært suksessfullt.
I fjor , var det Jan ( grumpy) som dro igang det hele , takker herved til begge to som har gjort disse to flotte kveldene i ovk regi mulige....
Sommerhilsen til alle sammen fra Formannen....
Espen Saatvedt.