Tipp topp - tommel opp for hyggelig invitasjon! Jeg kommer gjerne og gleder meg allerede:Hei, inviterer til sommerfest i Asker & Bærum audio fredag 10 august kl 18:00.
Mat og drikke + litt musikk.
M1
Mr. Calmati. En annen ting. Har du fått Lyra pickupen? Veldig spent på hvor bra dette blir.Takk for invitasjon. Jeg kommer
mvh Calmati
Interessen for hifi og musikk, er stigende pt.Hei, flytter tilbake til Asker i sommer og kunne gjerne tenke meg å blitt endel av Asker & Bærum audio. Tar dere opp nye medlemmer?
Veldig hyggelig, kommer gjerne fredag 10.august daInteressen for hifi og musikk, er stigende pt.Hei, flytter tilbake til Asker i sommer og kunne gjerne tenke meg å blitt endel av Asker & Bærum audio. Tar dere opp nye medlemmer?
her i Asker&Bærum audio.??????
Hjertlig Velkommen hit til oss.
Vi har møte første mandag hver måned.Veldig hyggelig, kommer gjerne fredag 10.august daInteressen for hifi og musikk, er stigende pt.Hei, flytter tilbake til Asker i sommer og kunne gjerne tenke meg å blitt endel av Asker & Bærum audio. Tar dere opp nye medlemmer?
her i Asker&Bærum audio.������
Hjertlig Velkommen hit til oss.
Hei M1. Nå begynner det å bli så mange påmeldte at du snart må låne hagen til naboen din.Hei, oppdatering sommerfest.
Vi er 9 stk + to som sjekker om dato passer.
BeetleBug
Calmati
Fugazi
Hifipuristen
MagnusJ
JanErik
Skimann
BEF
M1
Mvh
M1
Rømmegrøt og spekeskinke..........mmmmmmmmmmmmmmmmBygge ut terrassen og servere grøt kan også være en løsning.
Så bra nadanick! Vi treffes den første mandagen hver måned og neste treff er 2 juli kl.18.00 på Jeppes (Gml.Ringeriksvei nr 2) Velkommen skal du være!Kanskje jeg skal hive meg med på ett av disse treffene, akkurat flyttet til Velliveien på Jar
Jeg husker sausen fra besøket hos dere.I dag har jeg kokt kraft til sausen.. alt for at den skal bli best mulig til helgens treff. Gleder meg!
Vis vedlegget 503866
-BB-
Kommer ikke,skal videre på ferie.Hei, oppdatering sommerfest.
Da er sausen på gang, ser meget bra ut������
Mulighet å sitte ute, bør muligens ta med varme klær.
Ta med ønsket drikke og for musikk avspilling ta med ønsket CD.
Det er ingen avmeldinger, så vi er fremdeles 10 stk.
Minner om de som ikke har adresse send PM.
Påmeldte sommerfest:
BeetleBug
mediakjendis
Fugazi
Hifipuristen
MagnusJ
JanErik
Skimann
BEF
aamo1
M1
Mvh
M1
Da lager jeg god gammeldags bløtkake som jeg tar med.Her må jeg brette opp ermene for å matche råvarene ser jeg. Tipp - topp - stor tommel opp for glimrende initiativ! Et slikt festmåltid fortjener å lukkes med noe søtt så jeg tar turen innom den lokale bakeren og ser om jeg kan finne noe som kunne friste.
Vi sees i morgen!
-BB-