Takk for kvelden/natta som var gutter.
Beklager at tok litt tid før dette innlegget ble skrevet, men det har vært utevær må vite. Ikke bare bare å være dreng...
Noen av oss fikk i seg mat på stedet (kullgrill må vite...) mens andre var mette da de kom.... Som en kan se på bordet på det øverste bildet fra Eirik_S, så ble det konsumert en del Munkholm... også.
Synd med minnekortet BT. Shit happends - du er nok ikke den første eller siste som opplever slikt. Boris flasken skulle blitt foreviget - som du var godt i gang med.
Det var synd leifen ikke fikk med seg at vi faktisk spilte på røroppsettet ..... ;D
Neida, jeg "plages" med et bittelite snev av en slags "ubalanse" i røroppsettet. Dette gjorde at jeg ikke ville utsette foreningsmedlemmene for psykotiske opplevelser. Selv er jeg lite nevrotisk på dette planet. Stresser fint lite med rør, selv om det finnes en hel haug av dem her -rett og slett et avslappet forhold.
Joda, høytalerne er Fredriksens Adyton Imagic 2.0 med ditto basser. Blokkene og preampen som ikke ble spilt på kommer som nevnt tidligere her fra DPA. Blokkene har betegnelsen Triode Classic 211 PSE. Disse leverer 45W til Imagicene. Og "noen" watt til oppvarming....... bla. derfor gikk jeg til anskaffelse av "sommerforsterkeri". Kjekt å slippe tanken på rørbruk når vinduene blir satt på vidt gap og musikken nytes ute i hagen.
Klart dette ikke spiller på nivå med rørforsterkerne - som spiller med mere snert, hjerte smerte og ikke minst utklinging i hele registeret - men slik ble nå det denne gangen. Jeg trives med dette også jeg. Jeg er i allefall ikke plaget av lyttetretthet etter timer med musikk. Likevel skal det blir godt med kyndig hjelp og ser frem mot sene høst/vinterkvelder med glødende rør og ditto musikkopplevelser.
Slarssen etterlyste litt mer sting i vokal etc- glemte å vise deg fasilitetene bak på disse høytalerne
Den juleplata Slarssen nevner er noe av det vakreste og mest naturlige jeg har kommet over de siste årene innen korsjangeren.
Kvindelige Studenters Sangforening - Arme Jord Ha Jolefred
Mulig den var en anelse malplassert en fin varm sommerkveld, men den viser hva som bor i dette høytalersystemet på en utmerket måte.
Anbefales!
Foreningsmedlemmene og andre inviteres herved til å høre denne plata gjengitt gjennom rør ved en senere anledning.
Kan forøvrig berolige folket med at Burnt_Island var i fin form da han som sistemann forlot farmen rett før fuglene begynte å kvitere rundt oss. Men vet at han ikke hadde det så bra halvveis på den vel 20km lange sykkelturen. Ikke så rart egentlig, halvparten er motbakke motbakke . Og så kom regnet...
En reiseskildring kommer muligens smått om sen.