Sonic Design dempeputer - Nå på lager hos Mala Audio!

Sonic Design dempeputer lanseres i Norge!

Riktig demping/avkobling av komponenter mot underlag er noe mange tror enten er veldig dyrt, glemmer bort eller ikke har fokus på, men hos de fleste vil riktig avkobling av høyttalere og komponenter fra underlaget gi gode effekter. Vi har sett etter gode løsninger for dette, men som regel er det dyrt og mye dilldall. Det er tross alt bare demping/avkobling man trenger.

Sonic Design har lagd en meget god løsning med sine dempeputer. Putene leveres i flere vektklasser tilpasset vekten på dine høyttalere eller komponenter og demper/avkobler høyttalere og annen elektronikk effektivt fra underlaget.

Prisen er kun 299kr for en pakke med 4stk. Man trenger altså en pakke per høyttaler. Kjøper man for 1000kr eller mer i vår webshop er det fri frakt.

Link:
Dempeføtter til høyttalere: Dempef?tter til h?yttalere - Mala Audio
Dempeføtter til elektronikk: Dempef?tter til elektronikk - Mala Audio

700_sonic_design_dampkuddar_for_hogtalare.jpg

700_sonic_design_dampkuddar_for_cd_spelare.jpg

download.jpg

bilde sub med føtter.jpg

Kommentarer

sammy

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2008
Antall liker
390
Sted
Oslo
Torget vurderinger
5
Spent på feedback av den lille testen din. Ørene mine klarer ikke å plukke opp de små nyansene. Må virkelig store endringer i lyden før jeg hører dem. Det som er så bra med SD føtter er at de er så billige, så da kan man prøve uten å risikere så mye.

Gaia er spennende produkter, og Lsound hadde de på 25% rabatt hvis jeg ikke husker feil. Kanskje de kommer på black friday tilbud imorgen, vi får se :)

T

TLN

Guest
Spent på feedback av den lille testen din. Ørene mine klarer ikke å plukke opp de små nyansene. Må virkelig store endringer i lyden før jeg hører dem. Det som er så bra med SD føtter er at de er så billige, så da kan man prøve uten å risikere så mye.

Gaia er spennende produkter, og Lsound hadde de på 25% rabatt hvis jeg ikke husker feil. Kanskje de kommer på black friday tilbud imorgen, vi får se :)
Lsound hadde 20% på de som introduksjon, og har nå 20% på de. Så ingen vits å vente til i morgen :)

Må innrømme at jeg tror ikke jeg hører forskjell på demping av elektronikken. Men det skader ikke å prøve :)

sammy

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2008
Antall liker
390
Sted
Oslo
Torget vurderinger
5
Eneste negative med Gaia er at de bygger for mye i høyden og diskanten til Fact 12 er allerede veldig høyt plassert. Må eventuelt vinkle diskanten mot lytteposisjon, mulig det vil også gå utover lydkvaliteten. Får tenke litt.

kasol

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.03.2005
Antall liker
398
Torget vurderinger
3
Folk fortsatt fornøyde med disse dempeputene ? Vurderer dem

sollie

Helt fersk
Ble medlem
20.10.2013
Antall liker
6
Jeg skal nå i hvert fall en tur på Mala på lørdag å kjøpe til mine ( gml travere) Dali 710 høyttalere.

et sett med Gaia til de føler jeg er litt for overkill :p

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
567
Link til alle artikler
445
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Store nyheter! Børresen Z5 nå i demo.

Store nyheter! Børresen Z5 nå i demo.

• 0
Denne uken har vi bokstavelig-talt store nyheter! Vi har fått inn det første paret med høyttalere i den nye Z-serien fra Børresen. Serien består av fire nye modeller Z1, Z2,Z3 og Z5! Sist nevnte...
Fortsett
Bransjenyheter
Lemus Home Lydmøbler - Nå hos Mala Audio

Lemus Home Lydmøbler - Nå hos Mala Audio

• 12
Danske Lemus kombinerer lekkert møbeldesign med god lyd. Ønsker du et møbel som virkelig spiller bra og tar seg godt ut i stua, da bør du sjekke ut møblene fra Lemus med integrert lyd. Lemus...
Fortsett
Bransjenyheter
Pylon Jasper 25 nå til drømmepris!

Pylon Jasper 25 nå til drømmepris!

• 0
Pylon er en Polsk høyttalerprodusent som lager fantastiske høyttalere til en fornuftig pris. Vi har nå i forbindelse med Blackweek, toppmodellen Jasper 25 på kampanje til drømmepris! Sort og hvit...
Fortsett
Bransjenyheter
Se våre Blackweek tilbud!

Se våre Blackweek tilbud!

• 0
Vi har lagt ut mange godbiter til ekstra hyggelige priser på vår nettside! Vi har også laget noen eksklusive kundeklubb tilbud, som man kun får se ved å logge inn på vår side. Alle som har lyst...
Fortsett
Bransjenyheter
Ukens anlegg - Wilson Audio Alexx med Constellation elektronikk

Ukens anlegg - Wilson Audio Alexx med Constellation elektronikk

• 6
Denne helgen blir det fokus på Wilson Audio, med elektronikk fra Constellation, hos Mala Audio og Analog Senteret! Vi fyrer opp det det største og beste vi har fra USA og håper du vil ta turen...
Fortsett
Bransjenyheter
Trenger du nye rør til din forsterker eller preamp?

Trenger du nye rør til din forsterker eller preamp?

• 0
Mala Audio og Analog senteret har et godt utvalg av rør i alle prisklasser! Mange rør-forsterkere blir levert med helt greie standard rør, som ikke får ut potensialet i enheten. Ved å oppgradere...
Fortsett
Topp Bunn