Evo
Medlem
- Ble medlem
- 18.03.2005
- Antall liker
- 0
Noen som vet noe om denne modellen som står hos NAT, Sonic Frontiers SFL-1 Signatur? Vurderer den til et effekttrinn fra Lyngdorf
Hadde den hjemme en del dager for å prøve grundig. For første gang av alt jeg har prøvd passet den ypperlig til både rør og transistoreffekter (altetende). Ganske behagelig (nøytral?) uten å være for "daff" heller, men enkelte andre ting jeg har "spriter" opp mer på godt og vondt. Kunne levd med denne, var på håret at jeg ikke kjøpte den, men når jeg har fire preamper fra før, et sted må jeg beherske meg. Altså, til noen få tusenlapper, jeg kan ikke skjønne det er lett å finne noe bedre.Noen som vet noe om denne modellen som står hos NAT, Sonic Frontiers SFL-1 Signatur? Vurderer den til et effekttrinn fra Lyngdorf
Dette er vel "billig" versjonen av Sonic Frontiers Line 1, som jeg har hatt et par tre år.Noen som vet noe om denne modellen som står hos NAT, Sonic Frontiers SFL-1 Signatur? Vurderer den til et effekttrinn fra Lyngdorf
Ja, alt er relativt.Billig er et relativt begrep. Nypris i 98 er jeg blitt fortalt, var cirka 20.000,- og det uten fjernkontroll. Inni er den visst kun proppet full av godsaker som MIT-kondiser osv. Kvaliteten på brytere, hjul og kontakter er definitivt solide saker. Ikke noe slark her i gården nei
...................................