Jeg ser positivt på utviklingen av forskjellige løsninger for digital musikk. For øyeblikket ser jeg egentlig bare to hovedkonkurrenter, nemlig Sonos sitt system og Slim Devices sine løsninger (Squeezebox og Transporter). Hva fortrekker dere som har prøvd et eller begge av systemene? Ytelsesmessig tror jeg de er noenlunde like (kombindert med en ekstern dac).
Sonos har et spennende system med sin remote løsning, men det samme kan vel gjøres med Squeezebox og Logitech Harmony remote? Transporter er vel den heftigste av disse rent lydmessig, men det har ikke så mye å si dersom en skal bruke en ekstern DAC. En annen fordel med denne er at den har digitale innganger for tilkobling av flere digitale kilder. Sonos har til gjengjeld analoge innganger som tillater streaming av lyd til en annen Sonos enhet...
Hvilket system er mest fremtidssikkert?
Hva vil dere si er fordelen med det ene systemet kontra det andre?
Sonos har et spennende system med sin remote løsning, men det samme kan vel gjøres med Squeezebox og Logitech Harmony remote? Transporter er vel den heftigste av disse rent lydmessig, men det har ikke så mye å si dersom en skal bruke en ekstern DAC. En annen fordel med denne er at den har digitale innganger for tilkobling av flere digitale kilder. Sonos har til gjengjeld analoge innganger som tillater streaming av lyd til en annen Sonos enhet...
Hvilket system er mest fremtidssikkert?
Hva vil dere si er fordelen med det ene systemet kontra det andre?