Hvis dette stemmer https://www.pocket-lint.com/speaker...os-discontinued-speakers-what-to-do-with-them
Dårlig investering i dag mao.
Dårlig investering i dag mao.
ogDe foreldede produktene ble introdusert mellom 2005 og 2011. Gitt alderen på teknologien, har de ikke nok minne eller datakraft til å støtte fremtidige nyvinninger.
Selv har jeg kun en enhet, og bruker kun radio og tidal og for de fleste i samme situasjon trenger nok ikke bekymre seg veldig på en god stund.Du kan eventuelt fortsette å bruke de gamle produktene dine etter mai, men anlegget ditt vil da ikke lenger få oppdateringer. Over tid er det sannsynlig at dette vil forstyrre tilgangen til tjenester og den totale funksjonaliteten.
Jeg har en CR 200 fjernkontroll liggende,fikk 30% på nytt produkt ved å skrote den.Hmmm..så trikset her er å få seg en grisebillig Connect, dermed få 30% avslag på Port;? Som eksempel.
Gjelder det samme med en Bridge? Jeg har en Bridge som ikke har vært brukt på mange år...Jeg har en CR 200 fjernkontroll liggende,fikk 30% på nytt produkt ved å skrote den.Hmmm..så trikset her er å få seg en grisebillig Connect, dermed få 30% avslag på Port;? Som eksempel.
Nei, kun Play 5 (1.gen), COnnect Amp og Connect iflg nettsida.Gjelder det samme med en Bridge? Jeg har en Bridge som ikke har vært brukt på mange år...Jeg har en CR 200 fjernkontroll liggende,fikk 30% på nytt produkt ved å skrote den.Hmmm..så trikset her er å få seg en grisebillig Connect, dermed få 30% avslag på Port;? Som eksempel.