Ja den Tyll den Tyll du.... han er ikke nådig mot MDR-1R der nei (hva betyr spotty i denne sammenhengen? her kommer engelsken min til kort). Det er nok riktig at denne modellen ikke har helt nøytral frekvensgang, men det virker som den, i andre omtaler på nettet, kommer rimelig greit ut mhp generell ørevennlighet. Og god bærekomfort er alle enige om at den har.
Når det gjelder dette med lukkede hodetelefoner så er saken den at jeg til tider sover svært dårlig og derfor har lyst til å se på muligheten for å stresse ned og kanskje til og med sovne til musikk. Som et alternativ til å lese gamle hifiblader for ørtende gang. Nå har ikke fruen i huset dette problemet, der snakker vi mer en komalignende tilstand. Så for den del kan jeg like godt trille inn hele stereoanlegget..
Hvis noen på sparket kan foreslå alternativer er dette selvfølgelig velkomment.
Når det gjelder dette med lukkede hodetelefoner så er saken den at jeg til tider sover svært dårlig og derfor har lyst til å se på muligheten for å stresse ned og kanskje til og med sovne til musikk. Som et alternativ til å lese gamle hifiblader for ørtende gang. Nå har ikke fruen i huset dette problemet, der snakker vi mer en komalignende tilstand. Så for den del kan jeg like godt trille inn hele stereoanlegget..
Hvis noen på sparket kan foreslå alternativer er dette selvfølgelig velkomment.