Har Sony fra før, men Android på den er forferdelig treg. Bruker av og til vpn for å se dansk og svensk nett tv og da er den ganske umulig. Usikker på om den har mottatt kommando frå fjernkontrollen og blir det mye trykking. Den r fra 2015 og bildet er helt okDet ser ihvertfall ut som den får gode omtaler!
Meg og mange andre foretrekker OLED pga at den gjengir mer korrekt nivå på svart, en stjernehimmel ser fantastisk ut på OLED!
Uansett, Sony lager veldig gode TV-er, jeg hadde en for 15 år siden, de gir bra bilde i forhold til andre, men kan koste litt mer enn tilsvarende fra andre produsenter.
Den har bare 2stk HDMI 2.1, men om ikke det er et problem, så ville jeg nok kjøpt denne om du ikke vil betale mer for enda bedre kvalitet.
Har en eldre sony oled med dolby vision , meg setter meg heller til i verktøybua ser film / netflix over nivida shield på en steingamel plasma fra Pioneer (krp 500a ) mvh
[/SITERE]
Har hørt at plasma fra pioner er bra
Det ser ihvertfall ut som den får gode omtaler!
Meg og mange andre foretrekker OLED fordi de gjengir mer korrekt nivå på svart, en stjernehimmel ser fantastisk ut på OLED!
Uansett, Sony hadde en veldig god TV-er, jeg hadde i 15 år siden, de gir bra bilde i forhold til andre, men kan koste litt mer enn tilsvarende fra andre produsenter.
Den har bare 2stk HDMI 2.1, men om det ikke er et problem, så ville jeg nok kjøpt denne om du ikke vil betale mer for enda bedre kvalitet.
[/SITERE]
Tenker du bildekvalitet eller skjenerelt, bedre på alt
OkPå bildekvalitet er Sony veldig gode, det er vel en grunn til at de brukes som referansemonitor i filmstudioer.
Både hos Digital Trends og HDTVtest på YouTube får Sony generelt sett veldig mye skryt, de vet godt hva de gjør, og lager.
Sony har vel sluttet å lage modeller med OLED, men likevel klarer de å få frem godt svartnivå, som på en stjernehimmel.