Steinar.Sv
Hi-Fi freak
Ikke akkurat helt der oppe i SE-klassen, men grei sak uansett.
TA-FB940R QS
TA-FB940R QS
Trenger noen slike belter til 707'n min, hvor får man kjøpt de. Har du produkt nummer?
Har en MDS-JE520 som har fått æren av å være dac for tven. Kjører toslink inn på den og trykker på rec så har jeg tv-lyden ut fra forsterkeren.Vis vedlegget 930075
For to dager siden ubrukt Sony MDS-JE510 i skapet mitt samt 11 stk. ubrukte TDK MD74 MD-XG Mini disker. Kjøpt ny av meg på Serviceavdelingen AS, Kaldbakken i Oslo i 2001. Testet den i går med opptak COAXIAL inn på Sony MDS fra en Oppo UDP-203 Blu-Ray spiller med CD. Ut analogt fra Sony MDS
og inn på min HTF Stello HP100 MK2. Jeg er meget, meget overrasket hvor bra det låter selvfølgelig da med med mine ører. Faktisk like bra lyd som når
jeg sender analogt RCA signal direkte fra min Oppo UDP-203 til min hodetelefonforsterker Stello HP100 MK2. Ikke dårlig det for en Sony enhet som er
over 20 år gammel. NOTE!! Du som har erfaring: Låter opptak med Sony MDS analogt inn bedre en med Coaxial inn??
Imponerende at du har tiltak til sånt. Har denne spilleren en sånn 1-bit konverter med 1024x oversampling?
Dette var rimelig fort gjort Jeg er usikker på spesifikasjonene men dette er en tung flott spiller som jeg synes låter godt.Imponerende at du har tiltak til sånt. Har denne spilleren en sånn 1-bit konverter med 1024x oversampling?
Ikke med ps-x70, men lillebroren ps-x50 som har samme arm. Tror eneste forskjell er automatikken? Det er meget gode spillere. Har brukt mange forskjellige pickuper på den, både MM og MC. Det finnes ekstra vekt til armen, og da kan du balansere meget tunge pickuper på den. Jeg har hatt den i flere år, og bruker den daglig.Noen som har erfaring med sony ps-x70?
Gode bruktkjøp har sin egen tråd, vennligst bruk den. Selger ønsker forøvrig bud og det er problemer med laseren i følge annonsen, så ikke så sikkert at det er et godt kjøp.Om noen er ute etter en flott Sony cdp så ligger det en ute nå til ok pris https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=345495721&ci=3
Det så jeg ikke. Da er det ikke sikkert det er ett kuppGode bruktkjøp har sin egen tråd, vennligst bruk den. Selger ønsker forøvrig bud og det er problemer med laseren i følge annonsen, så ikke så sikkert at det er et godt kjøp.