En Audio Technica proff arm som ble brukt mye i Radio studio bruk. Husker ikke helt betegnelsen i farta.Du har helt sikkert sagt på et eller annet tidligere tidspunkt i tråden din, men hvilken arm er det som står på den spilleren?
En Audio Technica proff arm som ble brukt mye i Radio studio bruk. Husker ikke helt betegnelsen i farta.Du har helt sikkert sagt på et eller annet tidligere tidspunkt i tråden din, men hvilken arm er det som står på den spilleren?
De har vel ikke tilgang til det som sitter i ditt drev og Gryphon? Virker ikke som det produseres i større antall, rart i grunn.Nå er jeg ikke i markedet for ny CD transport , men fikk en mail fra Jay's Audio angående CDT3 MK III - og må si de begynner å få dreisen på det. Men de flikker fremdeles på en gammel Philips CDPRO2 mekanisme da............
Vis vedlegget 808017 Vis vedlegget 808018 Vis vedlegget 808019 Vis vedlegget 808020
Ville tro det er tilgjengelig for de som ønsker å bruke det , men er vel et kostnadsspørsmål tipper jeg.De har vel ikke tilgang til det som sitter i ditt drev og Gryphon? Virker ikke som det produseres i større antall, rart i grunn.
For de som vil ha det nyeste, samt være progressive, er drevet en selvfølge. Kanskje de er redde for at kineserne skal kopiere det.Ville tro det er tilgjengelig for de som ønsker å bruke det , men er vel et kostnadsspørsmål tipper jeg.
Ja, litt synd de fremdeles bruker det - resten ser ut til å være på stell.Galskap å kjøpe CD-drev/CD spiller basert på Pro2. Det er 10 år siden support på dette drevet ble stoppet.
Effigy er den som scorer høyest hos meg fra den kanten. Har du hørt TesseracT ?? Musikken deres er bygd opp mye på samme måte. Så de live i Oslo noen år tilbake , og det var knalltøft.Et nydelig stykke musikk som jeg tidligere har fått anbefalt av herr Soundscape.
Et eksemplar står i hyllen med CDer, og da det er en stund siden det spant på ølbrikke avtasteren er det snart på tide med et gjenhør
Jeg har i det hele tatt kjøpt inn mye av det du mener er interessant og bra av musikk de siste 3-4 årene Soundscape.
Noe av det kuleste du har bragt til torgs er for min del er Odd Logic, og skivene "Penny for your thoughts" og "Effigy".
Artig påstand, som du gjentar til det kjedsommelige. Som nevnt før er det flere produsenter som har store lagre av dette drevet. Kan tilogmed kjøpes på eBay, I dag. Men produsent av drevet gir ingen support, det har du rett i. Men bytte-drev er lite problem.Galskap å kjøpe CD-drev/CD spiller basert på Pro2. Det er 10 år siden support på dette drevet ble stoppet.
Jay's presiserer at de har et lager - så reparasjoner er sikret for fremtiden.Artig påstand, som du gjentar til det kjedsommelige. Som nevnt før er det flere produsenter som har store lagre av dette drevet. Kan tilogmed kjøpes på eBay, I dag. Men produsent av drevet gir ingen support, det har du rett i. Men bytte-drev er lite problem.
Ja, jeg vet. Mange som sitter på endel av disse. Såklart hadde det vært bedre å hatt noe som stadig produseres, det er naturlig å tenke. Bare overraskende at ikke flere bruker dette nye gode.Jay's presiserer at de har et lager - så reparasjoner er sikret for fremtiden.
Og jeg går og venter på at du skal bli lei av høytalerne dine!Den TD126en er bare smellvakker!. Går bare og venter på at nåværende eier skal bli dritt lei vinyl og kvitte seg med den…
![]()
Lurer på om det var de jeg bolta fast i betongen, slang på et par hengelåser og kasta nøkkelen…Og jeg går og venter på at du skal bli lei av høytalerne dine!![]()
Artig påstand, som du gjentar til det kjedsommelige. Som nevnt før er det flere produsenter som har store lagre av dette drevet. Kan tilogmed kjøpes på eBay, I dag. Men produsent av drevet gir ingen support, det har du rett i. Men bytte-drev er lite problem.
Jay's presiserer at de har et lager - så reparasjoner er sikret for fremtiden.
Odd Logics Effigy skive er også min favorittEffigy er den som scorer høyest hos meg fra den kanten. Har du hørt TesseracT ?? Musikken deres er bygd opp mye på samme måte. Så de live i Oslo noen år tilbake , og det var knalltøft.
Vel, det er en avart av prog jeg sjelden hører på - og kanskje først og fremst foretrekker live. Men liker man sjangeren bør de absolutt sjekkes ut. Dyktige musikere , og blandingen av hardtslående riff - presise komp - og noen ganger nesten svevende partier funker bra.Odd Logics Effigy skive er også min favoritt
Og nei, jeg har hørt TesseracT.
"Enlighten me please"
Men jeg snublet over Tool - Fear Inoculum vinylboksen hos vår lokale platepusher i dag, og DEN ble med far hjem.
Enig at det så for jævlig ut, men treverket hadde potensiale hvis det hadde vært brukt på en annen måte. Men , jeg kjenner mer dragning mot noe sånt tror jeg.Oligarkplint.
Slike 401 (det er vel en slik) bør få lov til å sitte i noe som har en tilsvarende estetikk.
Hvilket plinth er det? Vinylista?Enig at det så for jævlig ut, men treverket hadde potensiale hvis det hadde vært brukt på en annen måte. Men , jeg kjenner mer dragning mot noe sånt tror jeg.
Klassisk og mer tidsriktig på en 401. Gått litt lei av mdf og bøtter av klarlakk.
Vis vedlegget 808268
Et bilde jeg fant på nett, men alt tyder på at det er Vinylista Plinth. Virker som Martin Brenner ikke er aktiv lenger. Synd da alt er riktig i mine øyne med det han laget. Flere som lager lignende Plinth , men det er alltid noe som skurrer. Enten proposjonene, og/eller valg av materialer osv. Men, det skulle være overkommelig å få laget noe tilsvarende.Hvilket plinth er det? Vinylista?
Greit å ha noen i bakhånd hvis man trenger mer motivasjon^ psssst... det finnes 8 fjellskrekkregler![]()
Barnebarnet er klar.. Men er bestefar? Sett på litt prog så sovner nok barnet igjenGreit å ha noen i bakhånd hvis man trenger mer motivasjonHer begynner et barnebarn allerede å bli klar for dagen - så man får planlegge frokosten
![]()
Fant ikke Dyrene i Hakkebakkeskogen i prog versjonBarnebarnet er klar.. Men er bestefar? Sett på litt prog så sovner nok barnet igjen![]()
Men i all verden SoundscapeFant ikke Dyrene i Hakkebakkeskogen i prog versjon![]()