Ingen fare....235.000 ,- EURO ! og det er kun for høyttalerene. Men drømmer er helt gratis
Reference Line mbl 101 X-treme - Reference Line - MBL Audio - HiFi Highend - Loudspeakers | High end | Hi-fi | Amplifiers | Audio Video (hifi-highend.ee)
Hvis det virker som jeg aldri blir fornøyd må jeg presisere at tweaking er for meg gøy - og et overskuddsfenomen jeg driver med når det låter bra ! Hvis anlegget låter dritt grunnet en dårlig dag holder jeg meg langt unna sånt. Da bare roter man det til langt verre. Dessuten koster det ingenting å leke litt - og noen ganger blir man litt klokere eller lærer litt underveis.
Slik tingenes tilstand er akkurat nå har jeg ikke noen problemer med å leve med dette anlegget på ubestemt tid. Betyr det at jeg er i mål ? Tja, er vel på sett og vis det. Men skriver ikke under på at jeg aldri skal prøve noe nytt - så lenge det ikke koster meg skjorta eller går ut over viktigere ting.
Har brukt mer på vinylriggen er hva som er fornuftig i forhold til bruken, men skitt heller. Jeg hadde andre ting å selge, så resten av kronene kommer inn igjen når jeg har omsatt de siste stumpene. Dessuten spiller den meget bra. Altså er jeg happy med valget.