Visste ikke jeg var så tøyelig i håndleddet jeg. Hadde nok ikke klart det uten litt "hjelp" .Kraftig drill og litt diameter på hullsag - ja, det er litt moment.
Huff da.Handyman - NOT.
En forhastet jobb på lørdag mens man er litt for kald og ukonsentrert = kraftig forstuet hånd. Passet meg ganske dårlig, men får være glad man ikke kappa noen fingre eller noe i den duren. Bare en skikkelig vridning grunnet idiotisk bruk av drill og hullsag.
Musikk har man nok av, og det var jo ganske "handy" at jeg nettopp har fått hele Castle serien på dvd
Vis vedlegget 963187 Vis vedlegget 963188
Yes, sirRiktig god bedring herfra. Da er det bare å sette seg i sweet spot og nyte musikken.
John Butler Trio
Litt akustisk live mens man lager lunsj. John Butler på sitt beste er rå med akustisk slide gitar.
Vis vedlegget 963248
Takk for det , og hyggelig om noen musikktips når ut til flere. Har en fantastisk konsert DVD med trioen fra Red Rocks også. Hva han vrenger ut av en 12 strenger med diverse pedaler og bottleneck noen ganger er utrolig bra.
Dette var, unnskyld spansken min...FETT som faen
Takk for tipset, og god bedring med lanken som fikk en noe dryg omdreining.
Elektrisk verktøy er ikke å spøke med
yepp, der var denLigger i sin helhet ute på våre strømmetjenester
gismo
Drøyt 240cm mellom diskantene og 280 cm fra høyttaler til hodet. Målt fra linjen mellom ht kan du vel trekke fra ca 20 cm . Toe in er slik at aksen krysser litt foran hodet. Lyttestolen er litt lenger unna enn det jeg har brukt en stund nå , men ingen dramatiske endringer. En likesidet trekant er alltid et bra utgangspunkt, men jeg foretrekker alltid å sitte litt lenger unna enn avstanden mellom ht.E ikke det lettere å heller tilte hodet 5 mm da?!
Hva er avstanden mellom diskantene, og fra lyttestolen til linjen mellom ht?
Go ideTil og med noe som minner om dagslys . Man får vel løsrive seg fra musikken og komme seg ut en tur.
Vis vedlegget 963924 Vis vedlegget 963925
Til og med noe som minner om dagslys . Man får vel løsrive seg fra musikken og komme seg ut en tur.
Takk for det. Stor fremgang her - jeg kan til og med holde en kaffekopp med høyre hånd igjenOuch! Sånn håndleddshurramegrundt bør man avstå fra!
God bedring og nyt musikken!
Husker jeg så det intervjuet med Mastelotto - han spiller ikke som alle andre kan man si Opplevde O.R.k. live som support til PineappleThief - sistnevnte med Gavin bak trommene. O.R.k. har jo med Colin Edwin på bass , så det var en del Porcupine Tree representert i begge bandene.Takker, skal forsøke noe av dette. Stor fan av Gavin men ikke hørt ham i denne settingen. ORk har jeg klart å fange noen vinylplater av. Pat Mastelotto var i min ungdom stor inspirasjon med sitt arbeide i Mr.Mister og jeg husker jeg ble litt paff da jeg lærte at han reiste med King Crimson.
Liten sidenote. Så intervju med Pat Mastelotto hvor han fortalte historie om at han via en venn fikk ordnet seg med trommeundervisning med Jeff Porcaro. Hvor han etter et par sesjoner får besked av Jeff om at han kanskje burde finne seg noe annet å vie framtiden sin på. Jeff mente at Pat manglet feel og groove.
Grattis! Smakfullt og gjennomført stilig.Mirror , Mirror on the Wall ....
Heretter blir det vanskelig å unngå et trøtt morratryne. Litt spennende enda kjenner jeg om hele røklet ramler ned .
Speilet er godt sikret altså , men allikevel - den følelsen......
Nå må jeg skjerme for innsyn før jeg får et frynsete rykte hos naboen .
Vis vedlegget 962241 Vis vedlegget 962242 Vis vedlegget 962243 Vis vedlegget 962244