soundscape
Æresmedlem
Pakketråd
De beste pakkene er de det står Audio på.
De beste pakkene er de det står Audio på.
Ikke noe for fattigfolk som meg , men takk for tilbudet altså !Hvissssss du er fysen på å teste Jubilee
Er da gratis og teste sist jeg sjekketIkke noe for fattigfolk som meg , men takk for tilbudet altså !
Jeg kan jo ikke gruse illusjonene om at riggen nå spiller kjempebra Har lært meg å være forsiktig med han derre oppgraderingskødden som sitter på skulderen og hvisker deg i øretEr da gratis og teste sist jeg sjekket
Ble til og med Gold lys, grattis, lekkert
Sånn mer eller mindre rett fra esken låter dette veldig lovende. Førsteinntrykket er mere ro , men samtidig bedre kontroll. Det merkes særlig i bassen hvor lyden kunne kollapse litt hvis du kjørte på med veldig mye bass/basstrommer. Her har jeg jo sub'en som strammer opp og har kontroll på det nederste , men uansett. En skive jeg har brukt mye som referanse her inne er denne med piano og sax. Både klangfarger i instrumentene og utklinging / plassering i rommet er på stell.Ble til og med Gold lys, grattis, lekkert
Lyden høres dessverrr itte på bilde men…
Vil tru du syns det er ok?
gismo
Så digg å høre Vidar, og vil tro dette går kun en vei ettersom disse kom i dagSånn mer eller mindre rett fra esken låter dette veldig lovende. Førsteinntrykket er mere ro , men samtidig bedre kontroll. Det merkes særlig i bassen hvor lyden kunne kollapse litt hvis du kjørte på med veldig mye bass/basstrommer. Her har jeg jo sub'en som strammer opp og har kontroll på det nederste , men uansett. En skive jeg har brukt mye som referanse her inne er denne med piano og sax. Både klangfarger i instrumentene og utklinging / plassering i rommet er på stell.
Så jeg tror jeg kan si at dette ble en oppgradering på alle parametere. Blir artig å spille gjennom litt forskjellige ting ettersom den blir varm i trøya.
Vis vedlegget 1093233
Var faktisk den jeg spilte i går .DS sitt beste album imo Kjenner det må få en runde i dag
mvh
Liker det godt (det lille jeg har hørt). Satt rundt spisebordet i går med litt bakgrunnsmusikk . Opplevde lyden veldig homogen med bra respons i bunnen - selv ved lavt volume. Lett å følge bassgangen osv. Skal man lytte mer kritisk virker det som det er litt bedre 3D , og som sagt fastere og mer definert i bassen.Hvordan liker du KT77 i Aries? (Pro et contra)
Som om jeg skulle skrevet det selv. KT77 er rett og slett utrolig mye bedre en EL34.Bruce Soord
Kanskje bedre kjent som vokalist i The Pineapple Thief.
Aries KT77 spiller med mere smekk og dynamikk, bedre kontroll i bunn, men med mellomtonemagien fremdeles på plass.
Helt klart bedring, og det meldes om lang innspillingstid - så da har man enda mer å se frem til.Som om jeg skulle skrevet det selv. KT77 er rett og slett utrolig mye bedre en EL34.
Bah! Så lenge det låter godt og er stabile, så er det bare en fordel at det ikke er svindyre sk NOS.Liker det godt (det lille jeg har hørt). Satt rundt spisebordet i går med litt bakgrunnsmusikk . Opplevde lyden veldig homogen med bra respons i bunnen - selv ved lavt volume. Lett å følge bassgangen osv. Skal man lytte mer kritisk virker det som det er litt bedre 3D , og som sagt fastere og mer definert i bassen.
Vil si det bare oppleves som fordeler - ingenting jeg savner med EL34 rørene som fulgte med.
Nå har jo Gold Lion fått et bra rykte etterhvert - og regnes vel blant de aller beste på markedet av nyproduserte rør innen EL34 familien. Synd det bare er Russland og Kina som produserer rør snart , men sånn er det.
Som reklamen fra en forhandler uttrykker det:
A modern re-creation of the legendary Genalex KT77. Produced in Russia by New Sensor. It is far more reliable than the JJ KT77, and even more beautiful sonically. Great mids, smooth, airy highs, incredible bass, wonderful 3D presence, and that natural glory you'd expect in an EL34.