Kalving? Skadet?Min hageokkupant i bakhagen må være en musikkelsker . Jeg har en lufteventil den veien , og har spilt musikk en god stund nå - og hun ligger der enda ! Er vel over 6 -7 timer siden jeg oppdaget henne første gang i dag.![]()
![]()
![]()
Kalving? Skadet?Min hageokkupant i bakhagen må være en musikkelsker . Jeg har en lufteventil den veien , og har spilt musikk en god stund nå - og hun ligger der enda ! Er vel over 6 -7 timer siden jeg oppdaget henne første gang i dag.![]()
![]()
![]()
Neida, hun har flyttet litt rundt på seg , og virker å ha ruslet av sted nå. Ikke første gang hun er her , men aldri lagt seg til så lenge midt på dagen. Det var to av de forrige gang jeg så henne for et par uker siden. Skal sies at den bakhagen min er ganske skjermet for omgivelsene - så hun fant det vel trygt å ligge der til mørket kom sigende. Er nok vant med å se folk også - om enn litt på avstand.Kalving? Skadet?![]()
Jeg hørte noen låter og falt ikke i smak hos meg dessverreMåtte sjekke ut Hiromi, skikkelig trommis der altså.., får prøve noen låter![]()
Måtte sjekke ut Hiromi, skikkelig trommis der altså.., får prøve noen låter![]()
Nei, den er ganske krevende. Stikk motsatt av heismusikk for å si det sånn .Jeg hørte noen låter og falt ikke i smak hos meg dessverremen man kan ikke like alt
mvh
Velkommen etterAlive
Dynamikkbombe det kunne vært artig å hørt på de største oppsettene på messa. Kanskje en annen gang.....
(Kan anbefales - både musikalsk og lydmessig. Skikkelig smekk og dynamikk, og de spiller som guder.)
Alive ble selvfølgelig spilt på Compact Disc - og hun har befunnet seg i samlingen siden starten så og si.Velkommen etter
Hiromi Uehara, Anthony Jackson og Simon Phillips i samspill på denne skiva har revet "skjorta av kroppen min" mange ganger.
Tipper det låter aldeles rått via ditt digitalis oppsett Soundscape.
Herlig album! Fant en strøken originalpressing hos Hifi&vinyl på messa. Skal nytes i dag.Jazz at the Pawnshop
Sist jeg hørte denne var med mastertape på Studer'en til AudioAktøren. Den gjør seg heldigvis på CD også.
Vis vedlegget 1108866
De blå sakene er noe jeg kjøpte for minst 25 år siden . Mener det var Audio Art som solgte de den gangen. Kostet ikke stort, men fungerer etter hensikten.Man trenger jo ikke bli så hinsides som oppsettet til PM Audio (Krix), men at vatring og vibrasjonsdemping er mer enn voodoo er det ingen tvil om.
Trenger ikke være svindyre remedier heller, men noen ganger er det også verdt både pris og innsats.
Hva er de blå klossene?
Nyt godlyden!
Nei, dette var ukjent for meg. Skal sjekkes litt..Har du vært imellom dette albumet og sound?Litt anderledes Hiromi men fortsatt bra med dynamikk og liv
![]()
Bra du likte den daSimple Minds
Det lurte seg med en pose CD'er fra @Hifi&Vinyl i dag også.
Takk til @Evo III for tipset om denne. Bra skive.........
Vis vedlegget 1109276
Hørte jo litt på dem når de kom, men har ikke så mye av dem i hylla.Bra du likte den da![]()
Hiromi er et fyrverkeri!'Nei, den er ganske krevende. Stikk motsatt av heismusikk for å si det sånn .![]()