Hadde akkurat samma prob med mine egne kabler, la en tynn tape slik at de ikke skulle gå inn i hverandre, men når jeg gikk på gulvet eller om det ble litt bevegelse i gulvet, så var det nok til at jeg mistet den ene kanalen, på akkurat samma måte som deg..Trond_B skrev:Er ikke luft mellom alle kablene. Skulle vel ikke ha noe å si siden det er treverk/plast på pluggene som ikke skulle lede noe strøm. ???
Jeg har testet disse kablene opp mot hverandre og dette er ingen dårlig beskrivelse av forskjellene. Kan varmt anbefale soundstring som er et funn til prisen.sundkoien skrev:Slik jeg kjenner disse kablene vil Au24 spille litt mer åpent, med mer attakk og detaljering. Soundstring vil ha en litt mer behagelig/naturlig/homogen mellomtone og en aning mer tyngde i bunn.
Matching viktig...
M
Heituco skrev:Jeg har testet disse kablene opp mot hverandre og dette er ingen dårlig beskrivelse av forskjellene. Kan varmt anbefale soundstring som er et funn til prisen.sundkoien skrev:Slik jeg kjenner disse kablene vil Au24 spille litt mer åpent, med mer attakk og detaljering. Soundstring vil ha en litt mer behagelig/naturlig/homogen mellomtone og en aning mer tyngde i bunn.
Matching viktig...
M
Litt som Kimber, bare med mer punch...Elektron skrev:Hei!
Nå skal jeg være litt ærlig. Som nevnt tidligere i tråden for en del tid tilbake var jeg litt optimistisk i forhold til soundstring xlr. som jeg kjøpte på impuls Nå har de fått minst 100 timer men de utmerker seg ikke. I mine ører spiller de litt slapt og forsiktig uten noe punch i noen toneområder. litt "daffe" om jeg skal si det forsiktig. Men mine herrer det er på mitt anlegg!!!!
Elektron
Det meste er vel sagt i tråden tidligere...........En død trå jeg nå tar opp igjen. Noen som har vært borti denne Soundstring-kabelen som Høium selger? Noen som kan si noe om lyden av den? Soundstring signalkabler med XLR og RCA plugger
Jeg har ikke noe greie på Soundstring så for alt jeg vet er det jo ikke sikkert kablene som er diskutert tidligere er de samme som Høium selger nå...Det meste er vel sagt i tråden tidligere...........En død trå jeg nå tar opp igjen. Noen som har vært borti denne Soundstring-kabelen som Høium selger? Noen som kan si noe om lyden av den? Soundstring signalkabler med XLR og RCA plugger
Min erfaring med Soundstring er at høyttalerkablene er bra, på strømsiden finnes det bedre ting, og selv om jeg ikke har hørt signalkablene tror jeg det er bedre ting f.eks. Whistler Coanda hvis du vil ha kabler med litt varm lyd.En død trå jeg nå tar opp igjen. Noen som har vært borti denne Soundstring-kabelen som Høium selger? Noen som kan si noe om lyden av den? Soundstring signalkabler med XLR og RCA plugger
Hei hvalross! Nei Vertere har jeg ikke testet.Når du gir disse kablene så gode karakterer er det mulig jeg kunne finne på å kjøre en test på disse.Har du testet Soundstring kontra Vertere . Har Vertere på hjemlån nå . Vertere er de beste kablene jeg har testet så langt og jeg har testet kabler til over kr.30-50.000.
Hvor mye koster disse vertere kablene og er det høyttaler kablene du tester?Har du testet Soundstring kontra Vertere . Har Vertere på hjemlån nå . Vertere er de beste kablene jeg har testet så langt og jeg har testet kabler til over kr.30-50.000.
Er det powercables på G? (Kanskje best å svare i Vertere tråden) ...Figge:
Som lite inside information det kommer mer från Mr T M, när det gäller kablar. Stay tuned.
Gott att du vet så säkert eller också har du inte så bra utrustning så att du kan indikera någon skillnad, då blir det billigare för dig.Spiller ingen rolle. I følge Hi Fi Guiden -Hamar så er vist ikke de dobbelt så dyre Vertere kablene så mye bedre -kun nyanser ifølge ham . Hvorfor han sier det vet jeg ikke . Han har vel mere fortjeneste av å selge de dyreste kablene kontra de til halve prisen eller. ???