Spellemannsprisen 2015

JENO

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2003
Antall liker
1.394
Sted
Saksvik - Trøndelag
Det største problemet i mine øyne er at de musikalske innslagene var så tannløse og tilpasset tanter i sofan. Ikke noe bitt i noe som helst. Det nærmeste noe musikalsk interessant var kanskje Bendik og Trondheim Jazzorkester. Det er litt ironisk at det ser ut som de prøver å lage et musikkprogram tilpasset et publikum som ikke er musikkinteressert.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
11.176
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Hadde det ikkje vore for dette, hadde eg gått glipp av Andre Bratten, Kjersti Kveli, Roy Lønhøiden og sikkert nokre til....
Lønhøiden oppdaget jeg uten hjelp av spellemannsprisen. Jeg er mer bekymret over all den gode musikken som blir oversett pga det ensidige fokuset som priser og show ofte har, det er vel et større problem?

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Syns i alle fall det er helt grenseløst absurd at the dogs ikkje var nominert

Såg mer eller mindre frivillig på spetakkelet. Jentungen kunne jo fan meg tekstene på de fleste låtene som ble presentert ila hele showet, og lirte av seg:
"Ser du - eg hører på kulere musikk enn den bondeknølmusikken du liker" - da måtte eg minne hun om at eg har noen videoklipp fra da hun er rundt 3-4 år, står med rosa cowboyhatt og synger til Dwight Yoakam. Truet med å legge ut på instagram, da kulet hun kraftig ned ;)

OAlex

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2006
Antall liker
1.474
Sted
Trondheim

Såg mer eller mindre frivillig på spetakkelet. Jentungen kunne jo fan meg tekstene på de fleste låtene som ble presentert ila hele showet, og lirte av seg:
"Ser du - eg hører på kulere musikk enn den bondeknølmusikken du liker" - da måtte eg minne hun om at eg har noen videoklipp fra da hun er rundt 3-4 år, står med rosa cowboyhatt og synger til Dwight Yoakam. Truet med å legge ut på instagram, da kulet hun kraftig ned ;)
Gammel mann

T

TT.

Gjest
Ny mulighet til å se programmet på NRK3 kl 23:00 i kveld. Tipper det er like dårlig som i går ;)

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.738
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3

Gammel mann
Hehe. Uttrykket "gammel mann" kunne jeg også godt ha brukt for mange år siden i en slik sammenheng. Men nå er jeg en gammel mann selv, så nå blir jeg bare provosert av slikt sludder.

Topp Bunn