Har selv Virgo LE og ble i utgangspunktet lettere skuffet over mangel på kontant bass, jeg snakket med OHC og de hadde samme oppfatning, men etterhvert som de fikk spillt inn sine kunne de melde tilbake om at bassene slipper en god del underveis. Dette kan jeg skrive under på nå, mine spiller utrolig bra med punch og trøkk når de skal og ellers helt vidunderlig matchet med mellomtonen. Om du ønsker litt mer tyngde under selve innspillingen så vil jeg anbefale deg å sette de litt nærmere bakvegg, f.eks 60cm fra frontbaffel, underveis kan du trekke de lenger ut i rommet for å få mer dybde i lydbildet ditt.
Jeg må si jeg er strålende fornøyd med mine som har spilt ca. 70 timer på meget varierende volum.
Ett tips som kan benyttes ved innspilling (når du ikke lytter) er at du setter høytalerene rett opp mot hverandre, front mot front så nære som mulig, bytt så polaritet på den ene, dvs. bytt om minus og pluss, dette fører til at de jobber i motfase ift hverandre, noe som igjen betyr at du kan vri på godt uten at det høres noe særlig i rommet, evt sleng på et par tepper/dyner og du hører nærmest ingenting.
Lykke til med fantastiske høytalere.
Mvh. Eirik