Ikke heltAt aparatet kan brukes som pre stage sammen med mange effektforsterkere. Forforsterker er i bunn og grunn en volumkontroll. Det beste er to volumkontroller. En for hver kanal. Skal ikke være tapp når man skrur på volumknotten.
Dette er en dac med volumkontroll:Problemet er pre del som passer til disse diy aktige modulbaserte effektforsterkerne. Noen sier en liten topping er nok. Andre sier man må ha forforsterker. Da blir det Streamer dac pre og effektforsterker. Opptill 5 bokser og sbooster kanskje til streamer og switch. Blir for komplekst.
Hva skal du bruke den til?Vis vedlegget 895768
Vis vedlegget 895774
Jeg henta denne på posten i dag fra Frankrike for den nette sum av 16 løk.
Gir 2x400 watt i 4 Ohm.
Purifi kl.D Audiophonics
...har trua på at den gjør jobben den er tiltenkt.
Ja den er høyaktuell, men har den fjernkontroll? Kall meg lat, men det er et krav.Hva med CJ Premier 17 som er på vei inn til torget fra Hifi og Vinyl? @nadanick
Bilde fra internettJa den er høyaktuell, men har den fjernkontroll? Kall meg lat, men det er et krav.
Denne brukes til doble AE td-15m i midbass.Hva skal du bruke den til?
Hadde Gryphon Atilla. En gammel high-end forsterker og det blir varm fin lyd. Men Conrad Johnsen høres spennende ut.Har selv Tempo 35, som jeg har kjørt med diverse effektforsterkere i det siste. Begynte med Hegel H20 som låt forholdsvis bra, litt tørt og uengasjerende kanskje, men bra holografisk og god kontroll. Neste var PS Audio M700 monoblokker, vanvittig kontroll på bassen, men betraktelig mer diffust lydbilde og ikke tilfredsstillende i diskanten. Så bestemte jeg meg for å prøve noe helt annet, plukket da opp en Conrad Johnson ET250s, og Gud bedre for et løft! Sjel, nærhet, solid lydbilde med prima stereoperspektiv, deilig diskant og stålkontroll. Old is gold? Bokstavelig talt i denne sammenheng. Pre var i alle sammenhenger Eversolo DMP A6 Master Edition. På utkikk etter dedikert pre nå for å se om det gir et ytterligere løft
Hva har løk med sagen å gjøre?30 løk!!
Jeg prøver å starte en diskusjon om prisnivået på forsterkere. Så bruker jeg ord og utrykk som folk henger seg opp som for eksempelHva har løk med sagen å gjøre?