Spissoy's HiFi ved sjøen!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Novus

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.07.2011
    Innlegg
    723
    Antall liker
    187
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Kjedelig å høre, men life goes on. Heldigvis!

    Angående høyttaler i det lavere prissegmentet med skikkelig smekk: JBL LS 80! LM audio 216 og JBL LS 40 her er en knallers kombinasjon! Ditt sett som er på tur bør jo selfølgelig kombineres med noe dyrere, men som midlertidig løsning tror jeg det vil bidra til mye morro og kos! Kjøper du brukt, taper du nok ikke noe særlig heller. Plutselig sitter du med noen enorme og DYRE JBL-horn! :)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.139
    Antall liker
    20.571
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Kjedelig dette Spissøy, men det finnes verre ting. Har hatt diabetes type 1 i 35år nå og føler ikke at det hindrer meg spes mye. Det blir nok tøft i starten. Men nå har du jo en alletiders sjanse til å legge om kostholdet. Og det er mye lettere med diabetes idag enn for 10-15år siden..


    Dette går nok bra, stå på!
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.381
    Antall liker
    35.718
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Kjedelig å høre Spissoy, men syns du tar de mest fornuftige valgene nå.
    Livet går litt i bølgedaler og trøsten er at dette kan fort ordne seg til noe godt og bedre igjen:)
    Gode høytalere er jo verden full av, så det er ikke noen problem!!
    Håper du får omsatt dine Usher i denne omgangen, så vil nok nye muligheter by seg senere;)
    Lykke til og ha en flott sommer.

    gismo
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Takk for det folkens! :) Kosthold går lett, da jeg alltid har vært opptatt av trening. Det kjipe oppi det hele er jo at eg må bytte jobb og utdanning :) Men svartmaler ikke ting fordet, kommer inn i rutine osv osv.

    Har en kamerat som ønsker å kjøpe Usher'ne, han vil egentlig bytte mot sine Aerial Acoustics 20T, men jeg trenger jo cash :)

    Norge renner jo over av gode høyttalere, så ser på det som sjangs til å prøve nye ting enn så lenge ;)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Kjedelig å høre, men life goes on. Heldigvis!

    Angående høyttaler i det lavere prissegmentet med skikkelig smekk: JBL LS 80! LM audio 216 og JBL LS 40 her er en knallers kombinasjon! Ditt sett som er på tur bør jo selfølgelig kombineres med noe dyrere, men som midlertidig løsning tror jeg det vil bidra til mye morro og kos! Kjøper du brukt, taper du nok ikke noe særlig heller. Plutselig sitter du med noen enorme og DYRE JBL-horn! :)
    Takk for tips Novus! Kjekt å høre at JBL LS og LM Audio er god match! :) Har en kamerat som har LS 80, så kjenner godt til dem, får se hva jeg kommer over, noen store JBL hadde vært kos ettervert, da Studio Monitor 4365 elns ;)

    Beholder uansett alt forsterkeri, så får det bare bli litt skjev fordeling på høyttaler/Forsterkeri :rolleyes:
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Kjipt å høre Spissoy!

    Har du forresten hørt om Tekton høyttalere?
    Les litt og vurder om disse kan være noe!

    Tekton Design LLC, LoudSpeakers

    Lettdrevene saker som hvisstnok skal danke ut både det ene og det andre. Her prater vi om skikkelig biff til pølsepris..
    Oy, såg ikke denne!

    Har aldri hørt om Tekton, såg jo litt intr. ut, og prisene var jo ikke så værst. Skal se nærmere på dette! :)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Særlig bør vel Lore være interessant?
    tekton
    Spennende sak det der, og billig!

    Men, en kamerat ønsker å bytte JBL Array 1400 + penger i Usher'ne, så jeg går nok for det om det går seg til, Array 1400 er en kul høyttaler jeg kan leve med ;)
    "semi-horn" og har godt kjennskap til høyttaleren, lett å selge også om det ikke skulle klaffe med mine snart kommende rør-monoblokker :)
     

    HiFi-Mathias

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    12.02.2012
    Innlegg
    205
    Antall liker
    74
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    3
    Utrolig kjipt når slike uforutsette ting dukker opp. MEN det kunne vært værre..

    Har fulgt med litt i denne tråden den siste tiden og gleder med til lytteinntrykket ditt av LM-forsterkersettet. Virker som noen spennende, solide saker ihvertfall.

    Når det kommer til nedgradering av høyttalere ville jeg nok byttet ut Usher mot Array om mellomlegget er riktig. Array 1400 er en sinnsykt fet høyttaler, og vil kunne overgå Usher på flere punkter som bla. livefølelse og rytmisk faktor. Men de har jo også, naturligvis, sine svakheter ift. Usher sin supermyke og oppløste topp for eksempel.
    Jeg har dessverre ikke noe erfaring med rør på Array 1400, så det får noen andre uttale seg om, men vil tro det burde funke bra ilag.

    Blir spennende å se hva du ender opp med!


    Mvh. Mathias
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Utrolig kjipt når slike uforutsette ting dukker opp. MEN det kunne vært værre..

    Har fulgt med litt i denne tråden den siste tiden og gleder med til lytteinntrykket ditt av LM-forsterkersettet. Virker som noen spennende, solide saker ihvertfall.

    Når det kommer til nedgradering av høyttalere ville jeg nok byttet ut Usher mot Array om mellomlegget er riktig. Array 1400 er en sinnsykt fet høyttaler, og vil kunne overgå Usher på flere punkter som bla. livefølelse og rytmisk faktor. Men de har jo også, naturligvis, sine svakheter ift. Usher sin supermyke og oppløste topp for eksempel.
    Jeg har dessverre ikke noe erfaring med rør på Array 1400, så det får noen andre uttale seg om, men vil tro det burde funke bra ilag.

    Blir spennende å se hva du ender opp med!


    Mvh. Mathias
    Du har helt rett, ting kan alltid bli verre! :)

    Ja er selv meget spent på mine nye forsterkere, så kommer med lytteinntrykk så snart det lar seg gjøre (dvs. de kommer inn døren) :cool:

    Er klar på at Array 1400 har andre kvaliteter enn Usher, min gode venn som bytter har hatt sine i 5 år nå, så jeg har mye tid foran de :)

    Er veldig spent på hvordan de spiller her hos meg dog! ;) og med usle 30watt :rolleyes:
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Kjedelig å høre at du har fått diabetes. Men håper alt går vel uansett til tross :)
    Kanskje finner du noe nytt og spennende i lista over rimeligere høyttalere.
    Har selv funnet ut at pris hvertfall ikke er den avgjørende faktor alltid ;)
    Lykke til og bra du er vel godt mot :)

    Mvh Øyvind
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Jeg finner nok ikke noe nytt og spennende i denne omgang, også feil å kalle Array 1400 en rimelig høyttaler :) Har som sagt meget godt kjennskap til denne høyttaleren, men spent på hvordan de spiller i mitt rom på mine forsterkere ;)

    De ankommer allerede imorgen! :)
     

    HiFi-Mathias

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    12.02.2012
    Innlegg
    205
    Antall liker
    74
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    3
    Ojoj, så spennende! Hva vil de spille på av forsterkeri i første omgang?

    Hadde vært kult om du hadde sammenliknet lytteinntrykket av Array mot Usher som du har nå etter du har fått lyttet litt. ;)


    Mvh. Mathias
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    25.559
    Antall liker
    69.400
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjipt å høre om diabetesen din! Virker som du er en kar med skikkelig ståpå-vilje! Lykke til med helsa, arbeidssituasjon og eventuelle endringer i hifi-prioriteringer!
     

    duc999

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2007
    Innlegg
    2.369
    Antall liker
    5.082
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    3
    Hei, igjen :)
    Har hørt arrayene på MC T 275 og det var meget bra, blir nok en oppgradering dette hos deg :)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Ojoj, så spennende! Hva vil de spille på av forsterkeri i første omgang?

    Hadde vært kult om du hadde sammenliknet lytteinntrykket av Array mot Usher som du har nå etter du har fått lyttet litt. ;)


    Mvh. Mathias

    Skal spille på Parasound A21 og Audio-gd Master 1 pre-amp, med Arcam irDac nå i starten :)
    Så videre blir det jo LM Audio G-212 monoblokker og G-2 pre-amp. (rør) men da også med Arcam irDac da jeg har levert inn LM Audio 502ca DACen.

    Har ett oppsett som er transistorbasert til TV/Film og serier, da jeg ikke vil slite unødvendig på rørene, da de er veldig dyre (Western Electric 1:1 replica)

    Skal komme med noen gloser, da begge parene blir stående her litt ;)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Kjipt å høre om diabetesen din! Virker som du er en kar med skikkelig ståpå-vilje! Lykke til med helsa, arbeidssituasjon og eventuelle endringer i hifi-prioriteringer!
    Tusen takk for det, er enkelt når man ikke har noe valg ;)

    Hei, igjen :)
    Har hørt arrayene på MC T 275 og det var meget bra, blir nok en oppgradering dette hos deg :)
    Heisann!

    Det er godt! Gleder meg til å høre selv, har hørt Array med veldig mye forskjellig, så har stor tro på at jeg får de til her hos meg! :)
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.681
    Antall liker
    2.880
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hei.
    Kjedelig når helsa ikke er helt som man skulle ønske, men det høres nå ut som du har en plan som gjør at du kommer til å lande på beina.
    Har en tanke på knallhøytalere til deg, så lenge forsterkersnadderiet ditt makter å drive de nåværende høytalerne dine - men tar heller tipset på pm.... ;-)

    mvh
    Proffen
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Kjedelig å høre om diagnosen og tapet av jobben, men slutten på en ting er begynnelsen på en annen.

    Har aldri hørt Array 1400, men det er JBL, derfor vet jeg at de er bra ;D

    Hvis de er så power hungry; de lar seg ikke dele aktivt da? Føles kanskje vondt å kjøre de monsterrøra i toppen alene. Har du XPR-1 til lagring enda? I såfall, så får du jo prøvd dem med mye juice også.
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Takk for hyggelige ord folkens!
    Om vi faktisk bytter er det blitt litt itvil om, da Usher'ne er mer detaljerte, og jeg liker kanskje bedre måten de fremfører musikken på.

    men noen bilder ;)

    IMAG2032.jpg

    IMAG2042.jpg

    IMAG2043.jpg


    Men de spiller meget bra her hos meg,men når jeg drog Usher'ne 1,5 meter ut på gulvet åpnet hele høyttaleren seg, og jeg ble litt sånn "wow.. " når det kom til dynamikk og kraft.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.271
    Antall liker
    28.779
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Array 1400 er en morsom høytaler jeg har lyttet en god del til som min beste venn eide tidl. Det jeg kanske oppfattet som litt negativt var att man var nødt att guffe på dem litt i volym for og få dem att slippe løs, blev som regel veldigt høyt ettervært:rolleyes: Har litt funderinger på ett ev bytte av mine Focal 1037BE til Array 1400.
    Vad er dine erfaringer med dem? Hegel H4SE blev brukt som eff den gangen.

    Mvh
     
    Sist redigert:

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.381
    Antall liker
    35.718
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Hmmm....må du bare drive med sånne digre store beist av noen høytalere da Spissoy:cool::cool:
    Nei da, fra spøk til ennå mere spøk, finnes jo gode mindre høytalere som også spiller bra:rolleyes:
    Ville forenkle frakt, flytting, justeringer osv:p

    Men da det er sagt, du har to flotte sett med ht inne i rommet ditt nå;);) Sikkert vanskelige vurderinger det der....
    Hvor stort (m2) er det rommet du spiller i :confused:

    gismo
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.914
    Antall liker
    107.979
    Torget vurderinger
    23
    Ikke lett å velge mellom de kanskje, men dette er jo kompakthøyttalere så man kan vurdere å ha begge..:rolleyes:
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Array 1400 er en morsom høytaler jeg har lyttet en god del til som min beste venn eide tidl. Det jeg kanske oppfattet som litt negativt var att man var nødt att guffe på dem litt i volym for og få dem att slippe løs, blev som regel veldigt høyt ettervært:rolleyes: Har litt funderinger på ett ev bytte av mine Focal 1037BE til Array 1400.
    Vad er dine erfaringer med dem? Hegel H4SE blev brukt som eff den gangen.

    Mvh
    Heisann,
    Ja det er absolutt en morsom og god høyttaler! :)

    Jeg liker de godt, og hadde jeg ikke hatt Usher'ne hadde jeg levd godt med dem!

    Har tidligere og nå hørt Array 1400 med McIntosh MC1.2kw, Hegel H4 MKII, Electrocompaniet AW400, McIntosh MC402, Emotiva XPA-2, Emotiva RPA-2, Emotiva XPR-1, Parasound A21 :)
    Så litt forskjellig har det vært innom. Har aldri hørt Focal dessverre :(

    Føler ikke at man må guffe virkelig høyt her for å få godlyden, de står nå ca 1,1-2 meter ut på gulvet (fra bakvegg til bak på høyttaleren)
    Må nesten lytte litt mer før jeg kan komme med en konklusjon, og jeg må skubbe tilbake Usher'ne for å "huske" lyden ;)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Hmmm....må du bare drive med sånne digre store beist av noen høytalere da Spissoy:cool::cool:
    Nei da, fra spøk til ennå mere spøk, finnes jo gode mindre høytalere som også spiller bra:rolleyes:
    Ville forenkle frakt, flytting, justeringer osv:p

    Men da det er sagt, du har to flotte sett med ht inne i rommet ditt nå;);) Sikkert vanskelige vurderinger det der....
    Hvor stort (m2) er det rommet du spiller i :confused:

    gismo
    Hehe, har jo hatt Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand, men de ble for små for rommet ;) Usher Mini Dancer 2, er ikke små, men de var veldig gode her!

    Vet Renaissance Audio i Bergen har Sonus Faber Guarneri Evolution i demo nå sammen med Elipsa ;) Må nesten reise over å lytte en dag.
    Det med flytting og sånt er helt sant, men håper det ordner seg så jeg kan beholde Usher'ne :rolleyes:
    Jeg er litt usikker på hvor stort rommet faktisk er, er stort volum :rolleyes:

    Ikke lett å velge mellom de kanskje, men dette er jo kompakthøyttalere så man kan vurdere å ha begge..:rolleyes:
    Hehehe, hadde jeg hatt økonomi til det, så hadde valget vært lett ;) Har mer enn nok lagringsplass!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.271
    Antall liker
    28.779
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Takk for svar spiss! Det virker som du hørt Array med en god del forskjelligt utstyr. Den Luxman L-510 som jeg har var oppkoblet til 1400 en periode, 2x8w i klass A 2x100 A/B gjorde en veldigt god jobb på dem:eek:
    Om du ikke hørt Focal sine HT kan jeg rek en lytt:) har å andre siden ikke hørt Usher:rolleyes: men begge har Berylium bestykkning;)

    Mvh
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.261
    Antall liker
    8.275
    Sted
    Oslo
    @ Spissoy: Historikken din er jo nesten en blåkopi av min:cool:. Vurderer Avalon, men er sannelig ikke så sikker.


    mvh
     

    duc999

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2007
    Innlegg
    2.369
    Antall liker
    5.082
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    3
    1400 ene ble testet på litt forskjellig nå de var i Haugesund,
    De låt klart best med mc t 275, toppen ble utrolig bra da
     

    Terje Berg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2008
    Innlegg
    1.328
    Antall liker
    1.082
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    5
    Hadde Array 1400 på Audio Research VM220.. Det var en magisk kombo! Savner det oppsettet... Array er kule høyttalere... eneste jeg opplevede som negativt er at de må ha litt volum før de "våkner"..
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Takk for svar spiss! Det virker som du hørt Array med en god del forskjelligt utstyr. Den Luxman L-510 som jeg har var oppkoblet til 1400 en periode, 2x8w i klass A 2x100 A/B gjorde en veldigt god jobb på dem:eek:
    Om du ikke hørt Focal sine HT kan jeg rek en lytt:) har å andre siden ikke hørt Usher:rolleyes: men begge har Berylium bestykkning;)

    Mvh
    Kult at de funker med så lite watt også! Skulle ønske jeg hadde hatt mine rør-monoblokker i hus så jeg fikk testet dem på Array også. men Frykter Arrayene går videre før de ankommer Norge. :(

    Jeg ønsker å få en lytt til Focal, da jeg liker svært godt utseende på dem, dog noe dyre de nye Utopia modellene! ;)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    @ Spissoy: Historikken din er jo nesten en blåkopi av min:cool:. Vurderer Avalon, men er sannelig ikke så sikker.


    mvh
    Hehe! Jeg har hørt mye på Avalon Transcedent, både med Ear rør blokker og noen store Edge monoblokker samt NuForce Ref.18 blokker. Likte de svært godt i butikken, men er ikke noe rocke høyttalere for å si det slik :)

    Har også fått en lytt på Avalon Isis, det var rått, men til hvilken pris :rolleyes:

    1400 ene ble testet på litt forskjellig nå de var i Haugesund,
    De låt klart best med mc t 275, toppen ble utrolig bra da
    Ja han sa dere fikk ett godt resultat med Mc275! :) Hadde virkelig vært gøy å prøvd rør her også, men får som sagt ikke blokkene før de går til Bergen igjen.

    Men vi har vært 3 stk her nå og vi flyttet litt frem å tilbake, og vi er alle enige om at Usher'ne er åpnere, mer detaljerte og har ett annet "attack"! spesielt på gitarstrenger og slikt. Eneste bassen er litt strammere på Array'ene, der har jeg nok en jobb å gjøre med tuning og sandkommer på Usher'ne. :)

    Jeg spiller mye rolig musikk dog! ;)

    Hadde Array 1400 på Audio Research VM220.. Det var en magisk kombo! Savner det oppsettet... Array er kule høyttalere... eneste jeg opplevede som negativt er at de må ha litt volum før de "våkner"..
    Har tro på at Audio Research funker knall på Array! :) I mitt rom "våkner" Arrayene fort, men alt i alt ett enkelt valg for meg og min musikk dessverre, har heldigvis vært fler å fått bekreftet at det ikke bare er min forkjærlighet for BE-10'ene som lurer meg og hørselen ;)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Da er Array'ene gått til eieren i Bergen igjen :) Oppløsningen og detaljeringen til Usher er vanedanene, og siden jeg trenger penger mer enn høyttalere ble det ikke bytte :)

    Reiser til Oslo/Sverige imorgen, og tenker da å besøke noen butikker, håper de har noe gøy inne på Tirsdag ;) Blir dog kjedelig å gå rundt i Oslo, pleier å parkere ved Opera'en, siden jeg ikke er så kjent :rolleyes:
     

    HiFi-Mathias

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    12.02.2012
    Innlegg
    205
    Antall liker
    74
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    3
    Du får stikke innom Oslo HiFi Center når du er i Oslo. De ligger i Dronning Mauds Gate 1-3 om jeg ikke husker helt feil. Ikke veldig langt unna Operaen hvertfall.

    Her har de alltid noen saftige stereoanlegg satt opp!

    God tur!


    Mvh. Mathias
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Du får stikke innom Oslo HiFi Center når du er i Oslo. De ligger i Dronning Mauds Gate 1-3 om jeg ikke husker helt feil. Ikke veldig langt unna Operaen hvertfall.

    Her har de alltid noen saftige stereoanlegg satt opp!

    God tur!


    Mvh. Mathias
    Har vært inne der før, og de har mye pent å se på! :) Ble bare kikking denne gangen, var så varmt og jeg var ikke i lyttehumør, så det ble mest windows shopping som man sier ;)

    Er hjemme igjen, og i dette været er det bare en plass man skal være når man bor slik jeg bor, ikke i en by, men her:
    Snapchat-20140722102305.jpg


    Fantastisk!
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Er det noen HiFi butikker i Kristiansand? Skal på kurs der 4-8 August ;)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.168
    Antall liker
    4.820
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Har skjedd lite her, har dratt Usher'ne lengre ut på gulvet, nå står de 162cm fra vegg til frontbaffel ;) Detaljering og oppløsning ble bedre, og bassen ble strammere! :)

    Antar at jeg får LM Audio forsterkeriet nå til uka !

    Ellers har jeg hatt System Audio Master Explorer på besøk, en kamerat som kjøpte seg ett par, og jeg hentet dem for han og fikk prøvd dem før jeg leverte dem fra meg!

    Tok dessverre bare ett bilde.
    IMAG2054.jpg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.139
    Antall liker
    20.571
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Maxwell og kjedebutikkene har vel tilhold der.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn