Den har jeg også.Hvor mye Opeth er for mye Opeth..
Dette er ett uskyldig og rimeligt impulskjøp, aldri sett denne med «Jewel box» før, så ble import fra Italia (Discogs)
Vis vedlegget 1045525
Den har jeg også.Hvor mye Opeth er for mye Opeth..
Dette er ett uskyldig og rimeligt impulskjøp, aldri sett denne med «Jewel box» før, så ble import fra Italia (Discogs)
Vis vedlegget 1045525
Fett! Adri hørt musikk i flerkanal men det er sikkert gøy!Den har jeg også.Har du bestilt den nye boksen? Greier meg med CD/Blu-ray da jeg uansett kun kommer til å høre på Atmos miksen.
Ligger en låt på Apple Music i Atmos, lover bra, growlingen er tilbake.Fett! Adri hørt musikk i flerkanal men det er sikkert gøy!
Ja har bestilt boksen, sølv og sort vinylSer boksen har CD/Blu-ray så får den med der!
VELDIG spent på det nye albumet!
Ser ikke ølen for bare høyttaler![]()
Ja, Kinn.Vestlandet er best på øl![]()
Skal innrømme Kinn har ok øl, men er ikke det jeg mengde-drikkerJa, Kinn.![]()
Har ikke sett nok til å ha en mening, men er forsatt trist over at Axenrot forlot bandet.. !Du må ringe Mikael og be han og hive trommisen på hue og r@vva ut...
Intetsigende...
Sett noen konserter på YT, og det er kjedelig tromming, lite spennende og vise til
Enig med det du skriver ang lyden. Litt skuff hele albumet. Jeg har begge versjonene, men må innrømme at jeg ikke har sprettet den svenske utgaven.Ett album som har fått alt for lite spilletid!
Jomfruturen til denne platen, « Connoisseur Edition». penere ord for remaster?
Første utgaven var grovkornet/ullen ,spesielt i bassen!
Føler denne er tynnere i lyden, mangler forsatt den tyngden som jeg vet Opeth kan ha, skriker litt… Kjedelig, for musikken er veldig kul!
Utrolig hva en får med seg ved LP kontra streaming.. Helt annen konsentrasjon, og sammenheng mellom sanger.
Kult at albumet finnes på svensk og engelsk, hører nå den svenske utgaven, som jeg mener har mest sjel..!
Vis vedlegget 1046384
Blackwater Park er innen de «hellige 3» fra Opeth, hvilken som er nr.1 avhenger av humør og hva jeg ønsker å høre påSyntes dog at både lyd og musikalsk innhold sitter på Black Water Park !!
Enig i det, men der er det mere enkelt sanger som virkelig treffer. «My Arms Your Hearse» har mange sterke låter!Det er supervanskelig og rangere!!
Det er noe eget med de tidlige...![]()
Ser den!Er nok og litt preget av hvilken besetning som har vært, Likte både Martin López og Peter Lindgren veldig godt.
Har lagd det til spillelisten så skal gi det en real sjangsSTS er jo mer doom, men det er så mye vakkert og bra der at jeg til stadighet får frysninger!!
Mange mesterlige album og velge imellom.
Songs from the North I, II & III er fremdeles og få på vinyl, jeg har første utgave. (ikke åpnet enda) Og er meget bra !! (man får alt der + en sannferdig historie)
Ref Kataonia: Jonas Renksse har påvirket Opeth i stor grad tidligere.