Spissoy's HiFi ved sjøen!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.952
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Repost fra gårsdagen med mer:)

Tilbake i Kristiansand på kurs så godt å få en kveld med varme i forsterkeren!

Pink Floyd - DSOTM 50th an.
    Billie Eillish - Happier Then Ever
    Pink Floyd - The Wall (1989 Tysk utgave)

Hunden kom inn for en lytt under The Wall, ikke ofte han vil være inne!

IMG_2137.jpeg

IMG_2138.jpeg

IMG_2143.jpeg

IMG_2144.jpeg

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.952
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Rolige dager mtp HiFi.. Hadde en ønskes-kjøpt annonse på Gryphon pre-amp på Audio-markt, ingen henvendelser utenom x-antall svindel forsøk, der var de på og advarte raskt om svindel, kudos til Audio-markt for det!

Opeth slipper sitt nye album om 10 dager så da ramler det nok inn en fin pakke med LP´er + Linkin Park sitt nye album som blir sluppet nå 15.11 😁

Ellers holder jeg på med oppussing av «LP» rommet (gjesterom) terskelfritt, lyst fiskebensgulv og color drenching blir pent!

Skulle gjerne hatt hyller i eik, men har ikke økonomi til å bruke 20k+ på slikt, så får prøve å jazze opp de gamle hvite IKEA Kallax hyllene, for å unngå en sterk kontrast.. Skal lage en ramme også så nederste hylle blir løftet opp fra gulvet, kanskje noe lys greier og..?

Hadde maling til overs på pensel så dottet i vei på hyllen, points of no return osv... :)

IMG_2249.jpeg

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.952
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Må ha en Opeth oppdatering! 😁
    Venter forsatt på LP´ene.. Ser ut til at box-set er forsinket fra leverandør…

Siste albumet, «The Last Will And Testament» vokser veldig på meg, hører tydelig inspirasjon fra Watershed..
    Spesielt §2, §4, §5 og §7 som sangene så fint heter! §7 har vel slektskap på «Derelict Herds» fra Watershed albumet.

Foreløpig favoritter må være nettopp §2 - §4 - §5 og §7 som har mange svært interesanne skiftninger! 😁

Eneste negativt jeg har å si er trommene.. De er »off« på noen låter, spesielt starten på §6.

Har Soundboksen med albumet på repeat i bakgrunnen menst jeg legger gulv, så har fått noen runder nå, blir ikke akkurat «bakgrunnslydnivå» Kanskje mitt best kjøp noen sinne! (Soundboksen altså)

IMG_2304.jpeg

IMG_1050.jpeg

Deng1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2024
    Antall liker
    1.541
    Sted
    VestBredden
    FedUp påstår at de skal levere Box hos meg imorgen..... :cool:
    Og den blir satt inn i hylla for uåpnet....
    Vokser den på deg ? Spennende.. jeg har ikke gitt opp enda, men den er ikke der den bør være imo... så kanskje den trenger enda flere lyttinger... skal ihvertfall prøve. Trommisen tror jeg går på noe Oxy´ :rolleyes:

Likheten mellom og se maling tørke og Sami er påfallende lik.......

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    4.952
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    FedUp påstår at de skal levere Box hos meg imorgen..... :cool:
    Og den blir satt inn i hylla for uåpnet....
    Vokser den på deg ? Spennende.. jeg har ikke gitt opp enda, men den er ikke der den bør være imo... så kanskje den trenger enda flere lyttinger... skal ihvertfall prøve. Trommisen tror jeg går på noe Oxy´ :rolleyes:

Likheten mellom og se maling tørke og Sami er påfallende lik.......
    Har bestilt alt hos iMusic, så håper den detter inn snart! Har bestilt box-set og 2 stk LP (sort og sølv) så har litt utvalg, finnes vel en diagnose.. :rolleyes:

Ja den gjør absolutt det, hatt det på repeat i to dager…!😁 Men så er jeg også svært glad i Watershed, det hjelper på..!

Haha, ja jeg sammenlignet det med en kamerat som spiller trommer som hobby; «det høres ut som deg» 😄 Han var forøvrig enig at det hørtes rart ut (§6)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn