Hva med disse?Kjøpte desse plastlommene på tilbud hos Platekompaniet, ikke helt fornøyd med dem så jakten på bedre starter….
Skulle hatt med «flap» til de sjeldneste platene.
Vis vedlegget 1092169
Spincare sleeves
Hva med disse?Kjøpte desse plastlommene på tilbud hos Platekompaniet, ikke helt fornøyd med dem så jakten på bedre starter….
Skulle hatt med «flap» til de sjeldneste platene.
Vis vedlegget 1092169
Der snakker vi!
Her en mulighet.Der snakker vi!
Ser også etter plastlommer til box-set, har funnet noe uten å trykke kjøp![]()
Anbefales!Kanskje jeg også må få et ex hjem snart
Ha en fin helg Mr
mvh
Bare hyggelig! Fikk du litt emballasje med og til å nå dine mål!Du er skyld i min Rod Stewart boks![]()
Har de der jeg ogsåApollon Bergen og Tønsberg kjører 50% vintertilbud, vanskelig å ikke legge i kurv da!
Pakken fra Tønsberg avdelingen ankom i kveld, håper den fra Bergen kommer i morgen/fredag
Nick Mason - Unattended Luggage (box-set)
Nick Mason - See Emily play/Vegetable Man RSD
Linkin Park - Hybrid Theory box-set
Vis vedlegget 1096870
Får vel det når den en gang kommerBare hyggelig! Fikk du litt emballasje med og til å nå dine mål!![]()
Du har en enorm samling så det overrasker meg ikke!Har de der jeg også![]()
Alt til nå har gått direkte i pappressa på jobb! Men kan begynne å lagre opp om du er interessert i å overta!Får vel det når den en gang kommer
Du må jo være en gullgruve for emballasje![]()
Jeg overtar gjerne vettuAlt til nå har gått direkte i pappressa på jobb! Men kan begynne å lagre opp om du er interessert i å overta!![]()
Da skal jeg lagre emballasjen fremover!Jeg overtar gjerne vettu![]()
Ja fikk mail fra T-Time at de skal ha konsert med han! Frister å gå om jeg har fri periode!Har sansen for Thomas jeg også, men jeg venter, han skal trykke opp alle albumene på nytt igjen hos T-Time Vinyl Plant - de SKAL jeg ha
ODYDFMNYC (forkortelseDen boksen der er noe av det aller beste som er gitt ut av norsk musikk. Skal man sette på en lp å finne roen til med et glass rødvin,er One day you 'll dance for me helt magisk bra. Dette kommer fra et "metall hue" hehe. Thomas Dybdahl kommer aldri til å lage noe bedre en de tre platene i October trilogien!