Spotify...?..!

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.156
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Kanskje det kommer en ferdig remote til slutt, slik som det selges telefoner til Skype-telefoni der du kan slå nummeret på håndsettet.
 

Todd

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.06.2009
Innlegg
1.220
Antall liker
46
Todd skrev:
Holder på å teste ut remoteless. Ser ut til å være en grei Spotify remote til iPod Touch.

http://remoteless.no/

Min erfaring er dog at slike apps kan være noe ustabile.
Har testet denne ut idag, fungerer faktisk bra. Stabilt og uten problemer. Savner dog cover, mer info, bla i titler etc.
 

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Innlegg
4.654
Antall liker
1.412
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Hva er greia når spotify kun er i offline modus selv med internett uansett hvem som logger på pcen min?
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.876
Antall liker
9
Skink_123 skrev:
Hva er greia når spotify kun er i offline modus selv med internett uansett hvem som logger på pcen min?
Jeg har vært litt plaget med tilsvarende når jeg har dårlig dekning på det trådløse nettet. Kan godt ha bra nok dekning til å surfe eller gjerne laste ned fra andre steder, men Spotify vil av en eller annen grunn ikke koble opp før dekningen blir bedre. ???
 

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Innlegg
4.654
Antall liker
1.412
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
jowil skrev:
Skink_123 skrev:
Hva er greia når spotify kun er i offline modus selv med internett uansett hvem som logger på pcen min?
Jeg har vært litt plaget med tilsvarende når jeg har dårlig dekning på det trådløse nettet. Kan godt ha bra nok dekning til å surfe eller gjerne laste ned fra andre steder, men Spotify vil av en eller annen grunn ikke koble opp før dekningen blir bedre. ???
Ok!
 

Svirre

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.11.2008
Innlegg
184
Antall liker
0
Todd skrev:
Todd skrev:
Holder på å teste ut remoteless. Ser ut til å være en grei Spotify remote til iPod Touch.

http://remoteless.no/

Min erfaring er dog at slike apps kan være noe ustabile.
Har testet denne ut idag, fungerer faktisk bra. Stabilt og uten problemer. Savner dog cover, mer info, bla i titler etc.
Remoteless har lagt til det de kan, Spotify har ikke åpnet for at tredjepartsprogrammer kan hente ut og kontrollere mer funksjonalitet. Siden Spotify har regulert tilgangen til programmet på denne måten, så tipper jeg de jobber med sin egen fjernkontroll som de vil tilby gratis til Premium-abonnementer på samme måte som de mobile utgavene av Spotify.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.156
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Is Tone Damli Aaberges voice less annoying than Jonathans? No, a it's lot more annoying!

(Betaler ikke fornying av Premium før jeg kommer hjem igjen over påske)
 
C

Cyber

Gjest
Noen som har sammenlignet lydkvalitet mellom gratis og premium?

Er grovelig lei av reklamene nå, og bruker det en god del og kan kjøpe en CD mindre i måneden for godlyd og stort utvalg...

EDIT: Kjøpte 1 mnd. Føler det låter litt roligere og mindre sibilanter, men kanskje placebo :)
 

Millmaker

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.09.2009
Innlegg
256
Antall liker
10
Torget vurderinger
1
Kjørte Spotify her i helga, hadde en liten fest.

Han ene som var her hadde Spotify premium og vi brukte da hans konto.

Kan ikke si at det var himmelvid forskjell, men kan ha noe med alkoholinntak å gjøre også!
 

Gunzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.08.2003
Innlegg
1.030
Antall liker
898
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
5
Noen som har en kode å sende meg i PM?
Må supplere en non-believer i kompiskretsen....
 

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Innlegg
5.095
Antall liker
9
[youtube=650,480]http://www.youtube.com/watch?v=Gng29RIhIl8&feature=player_embedded[/video]

Demovideo
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.083
Antall liker
8.609
Torget vurderinger
1
Installerte den -den importe wav-filene enkelt og greit -dog tar den visstnok ikke FLAC...
 

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Innlegg
1.413
Antall liker
118
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Hvor er installasjonsfila ? jeg finner bare den gamle versjonen jeg på spotify.com (mulig jeg er blind) ;D
 

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Innlegg
1.413
Antall liker
118
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Merkelig... Jeg får bare 0.3.23 .. sikkert fordi jeg har gratis versjon ?
 

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
3.071
Antall liker
34
Jeg installerte på jobb og fikk nyversjonen. Når jeg nå installerer hjemme får jeg 0.3.23.

Merkelige greier.
 

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Innlegg
1.413
Antall liker
118
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Hvis den ikke tar Flac er det kanskje ikke så farlig for min del anyways.. men det hadde vært arti å testa da .. noen som har lasta den ned som kan maile den til mitt nick (at) adsl.no ? ;D
 

Bent

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2008
Innlegg
2.737
Antall liker
613
Sted
Nordhordland
Hvis du har Spotify fra før skal programmet oppdateres automatisk innen et par dager.
Man må restarte Spotify for at oppdateringen skal skje.
 

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Innlegg
899
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Noen som vet om man får 320 kbps ved å kjøpe dagpass? Tenkte å høre hvor stor forskjell det er lydmessig..

edit: Fant ut at det gjør man ikke.
 

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Innlegg
2.181
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Det vil jeg regne med - dagpass er jo en dag med premium ;)

Du får avrapportere når du har testet, men husk å huk av for "enable high bitrate" i menyen.

-Tore
 

Todd

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.06.2009
Innlegg
1.220
Antall liker
46
Nå har jeg ikke brukt Spotify mye idag, men kan ikke si jeg opplevde noen problemer i de minuttene den var i bruk. Hva type problem opplever du?
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Rett og slett at spotify har krasjet. Fant ut på egenhånd at jeg må logge meg av og på mellom øktene. Noe nytt de har funnet på med den nye utgaven? Har koblet meg på Facebook slik at mine lister ligger tilgjenglig hos andre. Kan dette være en utløsende faktor?
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Nå fungerer faktisk ikke det heller. Jeg får sende de en mail. Har ikke planer om å være kunde hvis jeg skal ha problemer med avspillingen.
 

Todd

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.06.2009
Innlegg
1.220
Antall liker
46
Har satt igang Spotify nå, og skal melde tilbake om noe problems oppstår. Enn så lenge snurrer siste The National fint som bare det.
 

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Innlegg
1.413
Antall liker
118
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
spotifyen min starter ikke 4 av 5 ganger.. og programmet klikker hele tiden.. håper det er hos dem og ikke hos meg det er trøbbel :) Om jeg får starta programmet og velger en sang så klikker det.. alternativt så kommer det ikke noe låter opp fra den artisten jeg velger, bare artist info.. tror det var i går eller i forigårs det begynte å kødde for meg..
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Samme problemet jeg har fått. Alle sangene er grå og ikke hvite. Klikker på sangene og får beskjeden "spotify har sluttet å fungere"
Har forsøkt å slette/innstalere ett par ganger nå.
Det er flere som melder om samme problemet.
 

Bent

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2008
Innlegg
2.737
Antall liker
613
Sted
Nordhordland
Funker helt fint hos meg på både PC, Mac og telefon.
Har aldri hatt problem med Spotify i hele tatt og nå med synk. av lokale filer har jeg både Led Xeppelin, AC/DC og Metallica på Spotify også. :)
 

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Innlegg
1.413
Antall liker
118
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Nå virker det her igjen.. kanskje det var noe krøll som har sammenheng med nylanseringene ?
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Ser ut som om de har en ny pakke også. Spotify unlimited. 49 kr/m, men uten mobilmuligheter og ikke med beste oppløsning. Men en grei mulighet hvis man bare bruker det på PCen vil jeg tro.
 

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Innlegg
1.413
Antall liker
118
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Ser ikke helt bort fra at dette kan være et fornuftig "grep" for å hanke inn flere kunder? gi alle mulighet for å høre på, og så senke inngangsprisen. Muligens et bra "agn"?
 
Topp Bunn