Fenalaar
Hi-Fi freak
Jeg bruker spotify via Transporter, og det funker bare bra...Er dte mange som streamer Spotify med Transporter og syns det funker bra og smertefritt? Streamer fra Iphone og Mac
Johan-Kr
Jeg bruker spotify via Transporter, og det funker bare bra...Er dte mange som streamer Spotify med Transporter og syns det funker bra og smertefritt? Streamer fra Iphone og Mac
Hei må si at denne løsningen fungerer glitrende.Ble til slutt den squeezplayer appen. Litt "hack" for å få det til..
Fant den gratis på nett. Funker ikke på wifi på jobb.. port 9000 ut er nok sperret på Firewalls her..
Hei, nei den "integreres" i en kontroller-app. For android bruker jeg "squeezer". En knall-app som er gratis.@bambadoo - Er det slik at du må en en "kontroller-app" i tillegg til squeezeplayer-appen, eller er denne funksjonaliteten innebygd i squeezeplayer-appen?
LMS? (NAS vet jeg hva er, tror jeg). Men nei, jeg kjører SBT standalone, kun koblet med coax mot DAC'en. Med ethernetkabelen inn.Kjører du Touchen standalone, eller har du LMS gående på en datamaskin eller NAS?
Johan-Kr
LMS = Logitech Media Server (tidl. SqueezeboxCenter el. Squeezeboxserver)LMS? (NAS vet jeg hva er, tror jeg). Men nei, jeg kjører SBT standalone, kun koblet med coax mot DAC'en. Med ethernetkabelen inn.Kjører du Touchen standalone, eller har du LMS gående på en datamaskin eller NAS?
Johan-Kr
Beklager tåkeprat, har lite peiling på dette. Men Sqeezecommander funker med en gang på min Asus nettbrett.
Takk for tips om Squeezer, bambadoo. Den så kjekk ut. Jeg bruker vanligvis Squeeze Ctrl men jeg skal Squeezer en stund.Hei, nei den "integreres" i en kontroller-app. For android bruker jeg "squeezer". En knall-app som er gratis.@bambadoo - Er det slik at du må en en "kontroller-app" i tillegg til squeezeplayer-appen, eller er denne funksjonaliteten innebygd i squeezeplayer-appen?
Har ikke testa Tidal på Transporteren min, men Transporteren trenger en server i systemet, i motsetning til touch, som kan være ain egen server.Hei. Vurderer kjøp av Logitech Transporter. Har i dag Squeezbox touch som jeg kjører TIDAL Hi-Fi på og er i grunn fornøyd med det. Leste et sted at Transporteren ikke støtter høyeste innstillingen på TIDAL. Kan noen bekreftet / avkrefte dette?
Hvordan er det å sette opp TIDAL på enheten.
Går det greit å følge denne kanskje? https://support.tidal.com/hc/en-us/articles/201871191-SqueezeboxJeg kan visst like gjerne kalle meg idiot på trykk før noen andre rekker å gjøre det.
Idioten spør angående SB Touch og Tidal:
Nå har jeg installert Tidal på alle bauger og kanter og er klar til la musikken strømme fra Tidal ut i lytterommet. Men hvordan får jeg det til? Kan noen gi meg en trinn-for-trinn-instruksjon? Helst uten å si at jeg trenger kablet forbindelse fra pc til SB Touch. Jeg har nemlig pc og SB stående i hver sin etasje.
Edit: Å bruke Tidal til å lytte på nettbrettet går greit. I den grad det har noen betydning.
Bill.mrk. "Venter spent"
Takk skal du ha. Jeg leste denne linken tidligere men finner ikke ickStream blant plug-ins. Derimot fant jeg Tidal. Jeg brukerGår det greit å følge denne kanskje? https://support.tidal.com/hc/en-us/articles/201871191-SqueezeboxJeg kan visst like gjerne kalle meg idiot på trykk før noen andre rekker å gjøre det.
Idioten spør angående SB Touch og Tidal:
Nå har jeg installert Tidal på alle bauger og kanter og er klar til la musikken strømme fra Tidal ut i lytterommet. Men hvordan får jeg det til? Kan noen gi meg en trinn-for-trinn-instruksjon? Helst uten å si at jeg trenger kablet forbindelse fra pc til SB Touch. Jeg har nemlig pc og SB stående i hver sin etasje.
Edit: Å bruke Tidal til å lytte på nettbrettet går greit. I den grad det har noen betydning.
Bill.mrk. "Venter spent"
Du trenger ikke ickstream lengre. Bruk Tidal som du fant og legg til bruker/pass i 'logitech'-linken som jeg har ringet rundt på bilde.Takk skal du ha. Jeg leste denne linken tidligere men finner ikke ickStream blant plug-ins. Derimot fant jeg Tidal. Jeg bruker
versjon 7 .9.0. Gjør det noen forskjell.
Forøvrig har jeg følelsen av at alt er på plass; på nettbrettet som jeg benytter som fjernkontrol, på PC og på selve SBT. Alt er installert og pålogget. På sistnevnte står det "ingenting". Så spørsmålet hva jeg skal gjøre for å få noe å spille av, på samme måte som jeg gjør "lokalt" på nettbrettet.
En 'clear cache' av og til hjelper på det problemet.Har Tidalappen til LMS blitt bedre? Jeg byttet til ickstream da Tidalappen jukset ved å ikke vise alle spor på albumene.
Fungerer godt på duet, boom og classic også.Tidal er da en egen plugin på Squeezebox Touch, som fungerer finfint.
Gå helt tilbake i menyen og start Tidal på ny. Dette gjør jeg nesten daglig på Touch'n og det fungere der i alle fall når albumene er ufullstendige...Noen som vet hvorfor det av og til mangler låter i egne spillelister i Tidal?
Noen ganger kommer de frem igjen hvis jeg først starter en låt fra eget bibliotek, så går tilbake til Tidal. Mens andre ganger må det en restart til.
Ser på andre fora at flere har hatt det problemet, men har ikke funnet løsningen. Anyone?
Tror ikke den har forandret seg for jeg har samme problemene fortsatt. Spesielt ille er det på egne spillelister.Har Tidalappen til LMS blitt bedre? Jeg byttet til ickstream da Tidalappen jukset ved å ikke vise alle spor på albumene.