Støttemedlemsskap HFS - Slukcommended!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Steinar_Lund

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Antall liker
    2.737
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Jeg er ikke helt sikker på i hvilken grad jeg kommer til å benytte meg av støttemedlemskapfordelene, men jeg støtter mer enn gjerne dette forumet på de måter jeg kan, så nå har jeg betalt min skjerv med glede :)

6bm8

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2005
    Antall liker
    648
    Sted
    Gressvik/Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Jeg er medlem av et annet forum som pleier og ha en auksjon, en eller to ganger i året der medlemene donerer noe dem har ligende. I dette tilfelle kunne det vært et par diskanter ,delefilterkomponenter etc. Alle inntektene går går til forumet. Hadde ikke det vært lurt a?

Jeg mye elementer liggende som kansje andre kunne ha glede av?

Mvh
    Morten

Edorfnaj

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2013
    Antall liker
    150
    Sted
    Sandnes (Rogaland)
    Torget vurderinger
    7
    Jeg er medlem av et annet forum som pleier og ha en auksjon, en eller to ganger i året der medlemene donerer noe dem har ligende. I dette tilfelle kunne det vært et par diskanter ,delefilterkomponenter etc. Alle inntektene går går til forumet. Hadde ikke det vært lurt a?

Jeg mye elementer liggende som kansje andre kunne ha glede av?

Mvh
    Morten
    Spennende forslag/innspill. Støttes :)

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Paypal er din venn :)

Betalt med glede og sender oppfordringen videre!

Edit, lenge siden jeg har fått medalje, takk!

Virgo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Antall liker
    603
    Torget vurderinger
    10
    Hvor mange registrerte medlemmer er det på sentralen?

JCP

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.04.2014
    Antall liker
    368
    Sted
    Moss
    Etter en snartur innom normalvisning på surfofonen, er jeg jammen blitt betalende medlem jeg og :)

Stigimon

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.02.2005
    Antall liker
    305
    Sted
    Hommersåk
    Torget vurderinger
    26
    Da har jeg også bidratt med en skjerv via Paypal.

Hadde vært kjekt med en oppdatering på antall støttemedlemmer etterhvert og.

Virgo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Antall liker
    603
    Torget vurderinger
    10
    Forøvrig synes jeg at den "medaljen" var unødvendig. Som å ville ha diplom eller en pin hengende på brystet, som viste dagens gode gjerning ..sier ikke sånn seg selv da, at vi hjelper? Tror det vil skape litt, vel, "klasseskille" i både forum og bruktbørs..." Jassååå, ikke betalende?..snylter".

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.146
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Henger meg på United. Forstår ikke hvorfor det er så jævlig viktig og vise at man er støttemedlem.
    Da blir det jo ikke en frivillig sak lenger, og det var vel det som var meningen?

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Antall liker
    2.737
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Forøvrig synes jeg at den "medaljen" var unødvendig. Som å ville ha diplom eller en pin hengende på brystet, som viste dagens gode gjerning ..sier ikke sånn seg selv da, at vi hjelper? Tror det vil skape litt, vel, "klasseskille" i både forum og bruktbørs..." Jassååå, ikke betalende?..snylter".
    Enig. Litt House of Lords og House of Commons over dette.

BigSwifty

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Antall liker
    3.880
    JanOlav, Jeg tror det må sees på som en inspirasjon . ikke et pressmoment.

T

Tittentei

Gjest
    Kommer dere som klager over at medaljene vises til å behandle de som ikke har medalje annerledes?

Hvis ja, hvorfor?

Hvis nei, hvorfor tror dere da at andre vil behandle dem annerledes?

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Betalt pr. bankgiro - føler meg litt usikker når man begynner å snakke om Paypal - og har ikke fått noen medalje ennå. Og samme kan det egentlig være. Vi betaler for noe som vi anser at vi trenger og som er fordelaktig for oss - og da trenger vi strengt tatt ikke å få en medalje attåt. Det blir som å forvente at vi skal få en medlaje når vi har kjøpt oss et par sko eller vårt daglige brød.

Sist redigert:

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    28.758
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Da har jeg også betalt via nettbank. Flott tiltak, men jeg er som flere her litt tvilende til hva jeg mener om "diplomet" :)

T

Tittentei

Gjest
    Hehehehe, dere er virkelig ikke sanne folkens.

Går folk maskert på dugnad så de som ikke møtte opp kan forbli anonyme? ;D

Hva så om noen føler seg litt sosialt forpliktet til å støtte en platform de bruker en hel masse? En person som sjelden er her vil neppe føle seg forpliktet, så da står vi igjen med de som bruker platformen relativt mye.

Er de gjerrige nok, så driter de i at de ikke støtter dette selv om de har nytte av det.

;D

Skjønner ikke hvorfor man skal lage stor sak ut av disse badgene, men jeg har jo sett (og deltatt i noen av) kabeldebattene her inne, så jeg burde vel egentlig det. ;D

svartkeiko

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.02.2013
    Antall liker
    446
    Sted
    9395 KALDFARNES
    Torget vurderinger
    12
    Støtter med glede opp.Da jeg har hatt svært stor nytte av HFS i min oppgraderingsfase av mitt stereoanlegg.
    Dette med hobby er viktig å ha og når man har så mange trivelige medlemmer som dyrker samme interesse er dette topp.
    Oppfordrer alle til å bidra.
    Mvh Kenneth

Kondis

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.02.2013
    Antall liker
    741
    Sted
    Okkaby
    Torget vurderinger
    13
    Ja JA,,,,,,,,,Da er det bare og vente på Slukstarter av tråden,,,,Kanskje ute og trimmer:cool:
    main-qimg-42db431d54a085193906739a702f3841.jpeg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.532
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Litt skuffende med arkivet. Hadde håpet jeg skulle få tilgang til salgsprisen. For meg ser det ut som det er prisen den ble lagt ut for som vises. Det sier ingenting om den faktisk ble solgt og til hvilken pris. Blir ekstra irriterende med alle annonsene som bare har, Ta kontakt. Hvorfor er det gjort slik. Er det et teknisk utfordring å vise salgspris eller er det rett og slett ikke lov å vise denne prisen?

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.891
    Torget vurderinger
    3

Det er klart. Jeg bruker alltid Fantometdrakt på dugnad.
    De andre tullingene som møter opp går i helt vanlige klær. Så alle kan se hvem de er.
    Snakker om ufin oppførsel. Stakkar han ene naboen som aldri møter opp.
    Tenker de snakker litt stygt om han.
    Jeg hører de driver å ler bak ryggen på'n serru.

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Da har jeg også betalt via nettbank. Flott tiltak, men jeg er som flere her litt tvilende til hva jeg mener om "diplomet" :)
    Jeg skulle ønske det gikk å bytte farge men ellers er jeg strålende fornøyd, kanskje den skulle vært litt større og hatt en side som skinner litt - sånn litt glinsende effekt om dere skjønner hva jeg mener..

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.891
    Torget vurderinger
    3

Det er klart. Jeg bruker alltid Fantometdrakt på dugnad.
    80 talls, nå er det Marvel helter som gjelder..
    Takk for tipset. Da blir det Hulken på neste dugnad. Enklere blir det ikke. Av med skjorta å på med grønnmaling.
    Detta kommer til å funke fint. Så får de heller fortsette å le av naboen som aldri er med på dugnaden.

T

Tittentei

Gjest
    Litt skuffende med arkivet. Hadde håpet jeg skulle få tilgang til salgsprisen. For meg ser det ut som det er prisen den ble lagt ut for som vises. Det sier ingenting om den faktisk ble solgt og til hvilken pris. Blir ekstra irriterende med alle annonsene som bare har, Ta kontakt. Hvorfor er det gjort slik. Er det et teknisk utfordring å vise salgspris eller er det rett og slett ikke lov å vise denne prisen?
    Hvis du går inn på den enkelte annonsen, så ser du hva gjenstanden gikk for, hvis selger oppga avtalt sum da han la den inn i systemet som solgt. Det kunne med fordel vært lagt inn en ekstra kolonne i arkivet der denne fremgår, slik at man slipper å gå inn på hver eneste annonse.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.532
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hvis du går inn på den enkelte annonsen, så ser du hva gjenstanden gikk for, hvis selger oppga avtalt sum da han la den inn i systemet som solgt. Det kunne med fordel vært lagt inn en ekstra kolonne i arkivet der denne fremgår, slik at man slipper å gå inn på hver eneste annonse.
    Se der ja. Takker :)

Høvdingen

The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Antall liker
    6.127
    Torget vurderinger
    2
    Vi kommer til å oppgradere arkivet i nær fremtid slik at en på oversikten kan se hvilke annonser som er "Solgt" og hvem som er "Utgått".

Inntil nå har det kun vært meg som har hatt tilgang til denne siden, og jeg har ikke hatt det behovet.

Prisen produktet ble solgt for står i selve annonsen, men det har dere allerede funnet ut av :)

Mvh
    Høvdingen

Høvdingen

The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Antall liker
    6.127
    Torget vurderinger
    2
    Dag 1 av støttemedlemsskap nærmer seg midnatt, og det er over 130 stk. som så langt har støttet siden.

Dette var langt mer enn jeg hadde regnet med, og tusen takk til dere alle sammen :) :) Jeg vet ikke helt hva jeg kan si......

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.706
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Tenkte jeg skulle gjøre min samfunnsplikt i kveld, men nå er oppfordringen fjernet. Hvor finner jeg linken?

T

Tittentei

Gjest
    Gratulerer. :)

Over 130 stykker er veldig bra ut fra antallet aktive brukere som nå er 2660. Gitt 130 stk så er det 4,89 % av de aktive nå. Normalt pleier konverteringsratene på lang sikt å ligge på rundt 3 %, så dette må sies å være bra. Forhåpentligvis fortsetter tallet å stige i morgen også.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn