Første måned er vel gratis for standard wimp. Det vi får inkludert her er test av loslessvarianten, som koster 199,- mnd.Trodde alle fikk en måned med gratis prøve abonnement hos Wimp? Ser også at det følger med "både her og der" så jeg tror ikke det er avgjørende for dem som blir støttemedlem.
Nei det var HIFI versjonen, har testet det en måned selv.Første måned er vel gratis for standard wimp. Det vi får inkludert her er test av loslessvarianten, som koster 199,- mnd.Trodde alle fikk en måned med gratis prøve abonnement hos Wimp? Ser også at det følger med "både her og der" så jeg tror ikke det er avgjørende for dem som blir støttemedlem.
Jeg kommer ikke til å benytte koden selv, da jeg har hatt wimp hifi siden lansering, men jeg kan finne på å gi den bort til noen.
Hardcore som i brukere av forumet? Eller i sjangeren av musikk? Hvis sistnevnte teller, så er jeg med! 8)Virker som mange av hard-core gutta er treige i avtrekket........ jeg hadde forventet litt større entusiasme og spesielt at alle storbrukerne her på HFS forlengst hadde fått seg en ekstra stjerne........ men de hopper kanskje på toget litt etter litt ?
Hm.... Jeg ville ha ventet med noe slikt til tallene var litt mer i klar favør av dem med medaljer i margen. Pr i dag er stillingen 300 mot 24.180 - faren for en flodbølge av motmobbing og motuthengning er overhengende.Det er forresten på høy tid at vi alle går sammen for systematisk uthenging og fremmedgjøring av brukere uten medalje i margen.
Vis vedlegget 302235
Hamsteren i meg blir tilfredstilt når jeg tar opp på kassetter fra wimp.Jeg kunne faktisk godt tenke meg å ha Wimp Hi-Fi med lossless kvalitet, hadde Wimp kjipversjon via Canal Digital før og syntes det var en grei måte å utforske musikk. De hadde også mye som ikke var tilgjengelig på Spotify da jeg sjekket.
Men det blir litt over smertegrensen med den månedsprisen akkurat nå siden jeg er så gammeldags at jeg ikke klarer å slå meg til ro bare med streaming, jeg vil uansett kjøpe og eie musikken og ha den tilgjengelig selv om både nettilgang og PC skulle gå i dass.
For den yngre garden er dette en helt merkelig tanke, "nettet er der jo alltid, og man kan jo ha tilgang offline". Yeah, right! Både nett og strøm har vært like mye borte som det har funket her i vinter virker det som, med tordenvær og stormer i kø, men lossless musikk har ikke vært noe problem for denne hamstreren (og la være med å psykoanalysere meg, takk. Ekstreme samlere, pøh ).
Det er godt å se at Jes Bjørneboe ikke levde forgjeves...Hm.... Jeg ville ha ventet med noe slikt til tallene var litt mer i klar favør av dem med medaljer i margen. Pr i dag er stillingen 300 mot 24.180 - faren for en flodbølge av motmobbing og motuthengning er overhengende.Det er forresten på høy tid at vi alle går sammen for systematisk uthenging og fremmedgjøring av brukere uten medalje i margen.
Vis vedlegget 302235
Tviler litt på at høvdingen må betale noe for å kunne tilby Wimp Hifi til støttemedlemmer.Har hatt Wimp Hifi siden oppstarten, men koden er gitt videre.
Hvis høvdingene må betale for Wimp koden synes jeg det er unødvendig, burde ikke være nødvendig og lokke brukere til støttemedlemskap.
199kr er jo mindre enn jeg har stående i tomflasker/bokser .
Da har jeg også (omsider) blitt støttekontakt. Da er det bare å vente på messingskiltet ;DOg de som donerer får inngraverte messingskilt som vises når menigmann logger seg på?
Husker to av dem, Universitetsgata og i Vika v Statoil. Hadde gode burgere ;DDet fantes Wimpy Burger også...
Har du ikke lest den "lille skriften" - no refundsOm han gjør det så vil jeg ha pengene mine tilbake!
Tenkte på en liten ting som kanskje kunne være interessant for flere.
Hva med et egen "avdeling" på Torget for Støttemedlemmer. Der salg og kjøp kun skjer mellom støttemedlemmene.
Såklart da også kun synlig for støttemedlemmene.
Jeg ville følt meg tryggere på kjøp, samtidig blir det kanskje med mer "riktige" priser også.
Pokker også Johan, nå ødela du hele gleden ved å brese seg med den fine medaljen199,- overført til kontonr: 16271710775
Dog "anonymt". Høvding skal ha kred for arbeidet som legges ned, og jeg støtter gjerne opp om det. Å blinge signaturen med medalje står jeg av.
Mvh Johan Rosberg
Hehe... DEQX PDC 2,6 var virkelig SOTA dengang. Teknikken var nok litt i overkant av hva jeg følte for å bakse med da. Nå er jeg riktignok tilbake på DSP-sporet (-og omtrent like forvirret som dengang). ;DPokker også Johan, nå ødela du hele gleden ved å brese seg med den fine medaljen199,- overført til kontonr: 16271710775
Dog "anonymt". Høvding skal ha kred for arbeidet som legges ned, og jeg støtter gjerne opp om det. Å blinge signaturen med medalje står jeg av.
Mvh Johan Rosberg
(forresten, DEQXen din hangler og går ennå, med litt førstehjelp.)
Mvh Oddvar
Det minner meg om historien om presten som i hine hårde dager meddelte menigheten at "dagens kollekt har innbragt 8 kroner og 13 øre i de sedvanlige småmyntene - og i tillegg har vi fått en anonym gave i form av en hundrekronerseddel". Hvorpå bygdas kakse reiste seg og sa at "ja, jeg ville helst ha det slik".199,- overført til kontonr: 16271710775
Mvh Johan Rosberg
Det settes fortsatt stor pris på, og ingen medalje er påkrevet.199,- overført til kontonr: 16271710775
Mvh Johan Rosberg
Det er bare for høvdingen å søke:Kan beløpet trekkes fra skatteseddelen?
det var ikke ment som svar til deg, sorry så høvdingen tidligere i tråden spurte om hvor mange som ville bruke koden ....Takker for et klokt og innsiktsfullt svar, jokris. Kan hende at jeg kommer til den konklusjonen selv etter å ha prøvd.
^Sjekk søpleboksen eller junkboksen. Ting har en tendens til å bli lagt der.Som passivt medlem her har jeg spesielt det siste året hatt veldig stor glede av mange interessante tråder. Jeg har derfor valgt å være med på Støttemedlemsskapet og har betalt inn kontingenten med glede. Jeg har også begynt å rote litt med streaming av musikk, og gleder meg derfor til å prøve ut Wimp. Lurer i den forbindelse på hvor lang tid det går før man mottar PM med verdikoden etter at man har betalt? Er hjemme for tiden, med sykemelding, og klør litt i fingrene etter å prøve dette ut...