Støttemedlemsskap HFS - Slukcommended!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Polka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Antall liker
    4.159
    Torget vurderinger
    96
    Nei nei nei... grunnen er selvsagt at de baserer seg på at det alltid er noen som ikke får meg seg at de aktivt må si opp selv. Dette vet du da høvding...
    Vil ikke kalle det seriøst å lokke med gratis prøve, uansett hva det gjelder, når man må oppgi betalingsinfo slik at de kan håve inn på de som ikke har fått med seg at man selv må si opp. Dette er en forbannet uting, og har blitt veldig vanlig. Sleipt spør du meg.

Hvis jeg så rett da jeg registrerte meg og betalte via paypal som støttemedlem, så bedriver dere også denne praksisen. Man blir automatisk trukket om et år?

Høvdingen

The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Antall liker
    6.127
    Torget vurderinger
    2
    Nei nei nei... grunnen er selvsagt at de baserer seg på at det alltid er noen som ikke får meg seg at de aktivt må si opp selv. Dette vet du da høvding...
    Vil ikke kalle det seriøst å lokke med gratis prøve, uansett hva det gjelder, når man må oppgi betalingsinfo slik at de kan håve inn på de som ikke har fått med seg at man selv må si opp. Dette er en forbannet uting, og har blitt veldig vanlig. Sleipt spør du meg.

Hvis jeg så rett da jeg registrerte meg og betalte via paypal som støttemedlem, så bedriver dere også denne praksisen. Man blir automatisk trukket om et år?
    Nei, vi driver ikke med slik praksis. Når støtteabonnementet på Hifisentralen utgår må du selv betale på nytt hvis du ønsker det. Det er ingen automatisk fornyelse.

Jeg skjønner at Tidal håper på at medlemmer med prøveperiode forblir medlemmer, og dermed blir trukket månedlig, men de er også nødt til å be om kortinformasjon for at ikke samme person skal kunne benytte flere "gratis perioder". Det vil jo være veldig enkelt å bytte litt på bokstavene i navnet sitt, og dermed kunne benytte flere gratis-koder, men med kortverifikasjon så blir det mye vanskeligere.

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.551
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Jeg vil bare si at Tidal er en fantastisk bra tjeneste og er verdt pengene. Jeg betaler mest mulig på nett med PayPal, bl.a. Tidal og Netflix. Dermed slipper jeg å oppgi kortnummeret i alle retninger. Men er det en liten risiko ? Ja. Har vi i praksis noe valg ? Nei.:cool:

Høvdingen

The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Antall liker
    6.127
    Torget vurderinger
    2
    Jeg tror alle som har betalt inn pr. bank skal være registrert som støttemedlemmer, og ha mottatt Tidal kode, men hvis jeg har oversett noen innbetalinger, så si ifra pr. email: webmaster@hifisentralen.no.

Mvh
    Høvdingen

Ps: en stor takk til alle som støtter siden. Det settes veldig stor pris på :)

slowmotion

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Antall liker
    3.461
    Betalte 19/1 via paypal og får betalingsvarsel på mail i dag. Er ikke betalingen min registrert?

D

Dåbbel J

Gjest
    Ta det som et varsel når O Store banker på døra di.... :cool:

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Nå har jeg vært inne og overført mitt bidrag. På steinaldermåten, naturligvis. Men satser på at Høvdingen - i år som i fjor - finner ut av det, og lar meg beholde medlemsstjernen.

ragwo

Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    18.283
    Sted
    El-returen
    Torget vurderinger
    44
    Betalte 19/1 via paypal og får betalingsvarsel på mail i dag. Er ikke betalingen min registrert?
    Garantert registert, tror bare det er litt treghet i systemet. Skjedde det samme med meg før helga. Nå er det oppdatert hos meg.

oct

Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Antall liker
    8.275
    Sted
    Oslo
    Bet. nyttårsaften, via nettbank, brukernavn/nick i KID felt. Dvs. at betalingen ikke ble registrert før første virkedag i 2017. Men er stadig ikke registrert som støttemedlem.

mvh

Sist redigert:

Dr Dong

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    14.006
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Noe som ikke er helt på stell:

Fikk beskjed om å fornye den 19.01 pr. e-post.

Gikk inn for å foreta betaling via Paypal, men da viste det seg at jeg allerede (automatisk) hadde betalt den 15.01. (Og ennå har jeg ikke fått tilsendt min Tidalmedlemskapskode…)

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.285
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Får man ny tidalperiode når man fornyer? Tviler. Da må man vel i så fall registrere en ny Tidal-konto med en e-post-adresse man ikke har brukt før?

Distinctive

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Antall liker
    3.595
    Sted
    Stavanger
    Får man ny tidalperiode når man fornyer? Tviler. Da må man vel i så fall registrere en ny Tidal-konto med en e-post-adresse man ikke har brukt før?
    Det er derfor du registerer deg med kredittkort, nettopp fordi at man ikke skal få en 'livslang' prøveperiode.

oct

Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Antall liker
    8.275
    Sted
    Oslo
    Noe som ikke er helt på stell:

Fikk beskjed om å fornye den 19.01 pr. e-post.

Gikk inn for å foreta betaling via Paypal, men da viste det seg at jeg allerede (automatisk) hadde betalt den 15.01. (Og ennå har jeg ikke fått tilsendt min Tidalmedlemskapskode…)
    Fikk også epost om fornyelse. Besvarte denne m. omtrent samme ordlyd som i mitt innlegg over, men har stadig ikke fått svar.

mvh

Høvdingen

The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Antall liker
    6.127
    Torget vurderinger
    2
    Jeg kom akkurat fra ferie - gi meg litt tid....

• Liker
    Reaksjoner: oct

Høvdingen

The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Antall liker
    6.127
    Torget vurderinger
    2
    Det er riktig - nytter ikke å registrere ny tidal med samme epost. Jobber med å finne annen fordel.

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.927
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Fornyet :) Verdt hver krone! Ser frem til å søle bort mange timer til på forumet i 2017 :)

Jamakr

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Antall liker
    2.317
    Betalte via et kredittkort. Får purring når betaling burde vært registrert. Liker det dårlig.

Mvh
    JMK

Høvdingen

The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Antall liker
    6.127
    Torget vurderinger
    2
    Betalte via et kredittkort. Får purring når betaling burde vært registrert. Liker det dårlig.

Mvh
    JMK
    Nå burde "purringen" være borte. Jeg må manuelt registrere deg når du bruker kredittkort.

Mvh
    Høvdingen

Høvdingen

The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Antall liker
    6.127
    Torget vurderinger
    2
    Mmm, bildene vises fortsatt to ganger.

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    25.581
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Gitt mengden bling i O Stores soverom er det tydelig at HFS trenger mer støtte! ;)

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.507
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    EVOII. Ikke så smidig, men tar du det gjennom Avansert kommer det opp bare en gang. Men du ser at det er merket Vedlegg.

ragwo

Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    18.283
    Sted
    El-returen
    Torget vurderinger
    44
    Hvis du gjør det fra Androidmobil kommer det bare opp en gang.
    FRECaCdypga0z9IpQaHeGAWGDiwGtGU2vgLLFofC2vAA.jpg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Mmm, bildene vises fortsatt to ganger.
    Så det er soverommet ditt våre donasjoner går til....! >:D :rolleyes:
    Ja, nå ser vi hva pengene fra våre støttemedlemskap går til. Heldigvis får vi noen måneder med Tidal som trøst for oss vanlige dødelige som kjøper seng på Bohus og sover som de fattiglemmene vi åpenbart er. :rolleyes:

Edorfnaj

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2013
    Antall liker
    150
    Sted
    Sandnes (Rogaland)
    Torget vurderinger
    7
    Betalte (med glede) den 19.01.2017 men står enda med "utløpt medlemskap".
    Betalte via bank, men det virker som det tar noe mer tid enn for eksempel betaling via Paypal.

Men O-store høvding har nok kontroll :)

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Antall liker
    2.737
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Betalte via bank, men det virker som det tar noe mer tid enn for eksempel betaling via Paypal.

Ja jeg mener Høvdingen sa noe om at det tok tid via bank. Han har nok helt sikkert stålkontroll.

Edorfnaj

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2013
    Antall liker
    150
    Sted
    Sandnes (Rogaland)
    Torget vurderinger
    7

Ja jeg mener Høvdingen sa noe om at det tok tid via bank. Han har nok helt sikkert stålkontroll.
    Ja han har nok det dersom han ikke er for opptatt med innredningen av det nye soverommet :)

Edorfnaj

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2013
    Antall liker
    150
    Sted
    Sandnes (Rogaland)
    Torget vurderinger
    7

Ja han har nok det dersom han ikke er for opptatt med innredningen av det nye soverommet :)
    Ser desverre ut som jeg må komme meg gjennom helgen uten min kjære "medalje" :confused:

Høvdingen

The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Antall liker
    6.127
    Torget vurderinger
    2
    Tidal koder og stjerner for enkelte skal ordnes i morgen. Alt dette må gjennomføres manuelt.

Høvdingen

The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Antall liker
    6.127
    Torget vurderinger
    2
    Jeg holder på å dele ut Tidal koder, og jeg ligger litt på etterskudd pga. overføringen av sidene. De kommer fortløpende.

Mvh
    Høvdingen

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn