"støvbørste-på-arm-som-følger-rilene?

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
3.904
I gamle dager hadde Dustbug (?) en børste som fulgte rillene. har sett noe lignende på spillere på messer .

Noen som vet omslike som fungerer og eventuelt hvor de kan kjøpes?

trondkj

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2004
Antall liker
70
Har sett slike på ebay og kjøpte selv en for et par år siden. Den fungerer greit, kobler den til jord sånn at den leder vekk statisk elektrisitet. Ellers vet jeg at en ny versjon av Dustbug er satt i produksjon, den er laget av tre i stedet for plast. Det har vært en del diskusjon om det på vinylengine bl.a.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.382
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Det verste av sånt var dei børstene med lodd som stod fast på pickupen, og fungerte som ein ekstra ekko-pickup.
Eg likte aldri desse ekstra-armane. Mine vinyllevereglar er:

1. Tørk platene skikkeleg, bruk LAST eller tilsvarande.
2. Karbonfiberbørste eller Dishwasherkordfløyelsdings før avspeling
3. Pass nøye på at pickupen er rein.
4. Dekk platespelaren, og iallfall platetallerkenen når han ikkje er i bruk.
5. Hald stovetemperaturen på ca 20 grader, iallfall ikkje meir enn 21 grader. Så slepp du ein del statisk elektrisitet.
6. Ha mykje grøne plantar i lytterommet. Lufta vert fukta, og den statiske elektrisiteten vert mindre.
7. Kjøp MoFi innercover til platene du spelar ofte. Eller slike frå Nagaoka (billegare, men noko pludrete. Kan brukast på plater du spelar ikkje så ofte)
8. Pass på at spelaren står i water. Helst på ei vegghylle (om du ikkje har Dual eller spelar i ei kjellarstove. Har du tangentialarm utan luftlagring er det også ein del vi kan snakke om under dette bodet)
9. Bruk pickup med fin sliping (VdH, Gyger, Garrott, Fineline, eller anna lita og forseggjort nål)
10. Ikkje la pickupen gå på tomgang i innerrilla, dersom du ikkje skal slite han fort ut.

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
13.720
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
46
jeg kjøpte min i crome med ekornhår fra www.springair.de
fungerer helt topp
mangler bare en vacorec så er det perfekt
imo
mvh

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
311
Med ekornhår... Den hopper ikke bortover plata da ;) ;D ;D
Mvh Jan I

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
311
Det finnes jo en del forskjellige både nytt og brukt
kjøpte selv denne (nybrukt)

Har ikke testet denne skikkelig ennå så en får vel ta seg selv i nakken...
Mvh Jan I

Vedlegg

audiy

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2005
Antall liker
7
Audiophile-Arve skrev:
Det verste av sånt var dei børstene med lodd som stod fast på pickupen, og fungerte som ein ekstra ekko-pickup.
Eg likte aldri desse ekstra-armane. Mine vinyllevereglar er:

1. Tørk platene skikkeleg, bruk LAST eller tilsvarande.
2. Karbonfiberbørste eller Dishwasherkordfløyelsdings før avspeling
3. Pass nøye på at pickupen er rein.
4. Dekk platespelaren, og iallfall platetallerkenen når han ikkje er i bruk.
5. Hald stovetemperaturen på ca 20 grader, iallfall ikkje meir enn 21 grader. Så slepp du ein del statisk elektrisitet.
6. Ha mykje grøne plantar i lytterommet. Lufta vert fukta, og den statiske elektrisiteten vert mindre.
7. Kjøp MoFi innercover til platene du spelar ofte. Eller slike frå Nagaoka (billegare, men noko pludrete. Kan brukast på plater du spelar ikkje så ofte)
8. Pass på at spelaren står i water. Helst på ei vegghylle (om du ikkje har Dual eller spelar i ei kjellarstove. Har du tangentialarm utan luftlagring er det også ein del vi kan snakke om under dette bodet)
9. Bruk pickup med fin sliping (VdH, Gyger, Garrott, Fineline, eller anna lita og forseggjort nål)
10. Ikkje la pickupen gå på tomgang i innerrilla, dersom du ikkje skal slite han fort ut.
Like fullt skjer det av og til at eit støvfiber henger seg på stiften under speling. Har fleire gongar undra meg over skingrande damestemmer eller fiolinar til eg har kome på å undersøkje stiften. Så heng det eit fiber der. Sjølv bitte små er nok til å øydelegge sporinga. Det kan godt hende min AT OC9 ml 2 har ei sliping som gjer han ekstra vár, men eg har vurdert å prøve ein slik børste på eiga arm.

Sigurd

Topp Bunn