St.Hans

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
6.696
Torget vurderinger
2
Ø er da en vakker bokstav som man kan trylle fram den vakreste lyrikk med. F.eks.

På den ytterste nakne ø

Der bodde en fager mø

Hun sa, jeg tror jeg blir sprø

Jeg går nok i frø

Jeg trenger en mann med et brø.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.098
Torget vurderinger
0
Spiralis er det et eksisterende dyr..? (ikke bli fornærmet, bare et eksempel på total og utilgivelig uvitenhet.)  :D
Neida kjære Frue, man kan ikke bli fornærmet på Dem. ;) Spiralis, i likhet med hjemlandet Palombia er nok dessverre et rent fantasiprodukt. Hadde dyret eksistert ville jeg nok ha strukket meg langt for å få tak i en, ville til og med gått bort fra "skoesketeorien for kjæledyr". Som sagt, gakk på biblioteket eller i bokhandelen ( haugenbok.no ) og kjøp noen eks av tegneserien. :D

Og et jobbende dyr atpåtil.. jeg er imponert.
Man bidrar jo til samfunnets oppholdelse som best man kan. Spiralis ( orginalen ) er mye klokere enn meg, han leker seg gjennom livet. 8)

Har ferie jeg.. skal snart på hyttetur, for jeg har nemlig både slått plenen OG jogget, så mine sommerplaner går foreløbig helt etter planen.. Så spørs det litt med de 5 kiloene da.. :-/
Fruen forkommer meg så strukturert at jeg ikke et øyeblikk tviler på at de også vil lykkes i dette forsettet. Har vært der selv, lyktes, og ( glad i god mat ) mislyktes igjen ! :-[ Forøvrig fortsatt god ferie. ::)

Affa takler nok bedre enn noen å bevege seg i minefelt, det er vel verre for enkelte andre småskvetne vesner med varierende halelengder... Så ikke bli for tøffe nå.. det kan straffe seg..   ;D
Når fruen har lest om Spiralis vil hun se at dyret så langt fra er et "småskvettent vesen". Han er snill, men tøff ! langt tøffere enn Hifisentralens vesjon ! ;D

A

Affa

Gjest
Jeg har alle Sprint albumene. 1. utgavene fra Tronsmo. De gamle Franquin er etter min mening bedre enn det beste fra selveste Herger.

Og Viggo da. Så utrolig bra.

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Edit nr 1, en "liten" gramatikalsk opprydding til ære for Oddgeir. ;D
Grammatikalsk.

Edit: Forresten noen som har forsøkt å bygge Viggofonen?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Neida kjære Frue, man kan ikke bli fornærmet på Dem.  ;)  Spiralis, i likhet med hjemlandet Palombia er nok dessverre et rent fantasiprodukt. Hadde dyret eksistert ville jeg nok ha strukket meg langt for å få tak i en, ville til og med gått bort fra "skoesketeorien for kjæledyr".  Som sagt, gakk på biblioteket eller i bokhandelen ( haugenbok.no ) og kjøp noen eks av tegneserien.  :D

Man bidrar jo til samfunnets oppholdelse som best man kan. Spiralis ( orginalen ) er mye klokere enn meg, han leker seg gjennom livet.  8)

Fruen forkommer meg så strukturert at jeg ikke et øyeblikk tviler på at de også vil lykkes i dette forsettet. Har vært der selv, lyktes, og ( glad i god mat ) mislyktes igjen !  :-[  Forøvrig fortsatt god ferie.  ::)

Når fruen har lest om Spiralis vil hun se at dyret så langt fra er et "småskvettent vesen". Han er snill, men tøff ! langt tøffere enn Hifisentralens vesjon !  ;D
Det var da trivelig å høre, at man ikke kan bli fornærmet på meg, da er det altså fritt fram da.. ;)

Har lest diverse tegneserier, men dette dyret her har visst ikke festet seg... Sorry!
Likte godt Pyton i gamle dager, Rhesus minus var en trivelig fyr.. ;D
Viggo er bra ja, og Lucky Luke, eller først og fremst Ratata, og Dalton brødrene.

Strukturert, tja... de var jo fint sagt, men vet ikke om det er helt korrekt. Nå har jeg badet og solt meg i en uke, så nå må jeg vel ut og jogge igjen... Fetende med solkrem tror jeg... ;D

Topp Bunn