Takk for innspill, det verdsettes. Jeg er kjent med Pro-ject sine S-armer, den billigste utgaven i chrome kommer seg på omtrent det samme som en Schick arm gjør prismessig. Skal være forsiktig med å spelulere i hvilken som gir best kvalitet av de to til omtrent samme pris, men... Må legge til at jeg også lytter med øynene, og der vinner Schick klart i mine øyne når det gjelder utseende på armen, jeg liker veldig godt det enkle designet og at det er en J-formet arm.
Korf armen er også aktuell, har ikke rukket å se så mye på den utover de flotte bildene og inntrykkene du har formidlet Valentino. Dette med endestubb/motvekt er ikke noe problem, jeg bruker ikke, og har aldri brukt, lokket på spillerene jeg har hatt. Klarer fint å tørke litt støv med nemsom hånd et par ganger i uken.
Det er ikke noe hastverk i dette for min del, så jeg skal se litt grundigere på tingene fremover. En mulig løsning på the classic spilleren, er at det er satt ned en armbase i metall i selve toppbordet på spilleren, jeg lurer på om det er mulig å få tatt ut dette og få laget et nytt rundt armbord som festes over dette hullet. Den åpningen synes å være såpass stor at det kan la seg gjøre med en 9.6" arm.