Da har jeg bestilt Elfa skinner og hylleknekter.
Skal poste et par bilder når det er hengt opp, så kan folk selv vurdere om det var en god eller dårlig idè
3 skinner og 8 hylleknekter i farge graphite kom på 769 kr.
Da har jeg kryssfinerplater til å lage hylleplater av fra før.
Vis vedlegget 1062523
Kult.
Eg har kjellarstova (øh, eit rom i kjellaren eg konsekvent omtalar som det) tapetsert med hyller på tilsvarande veggskinner; vi fekk plukka med då gamlejobben skulle pussa opp, og eg tok med begge hendene (hugsar ikkje fabrikatet). Har stort sett bøker, permar og mindre kasser i dei, og det einaste eg har å utsetja er at dei ikkje er særleg stabile sidelengs åleine.
Vitsœ har ofte platespelar i 606-showcases, og 606 (Dieter Rams) er jo på mange måtar de luxe-utgåva av Elfa-hyller (gong prisen med ti), med golvståande skinner som alternativ. Lurer på om ikkje Rams hadde ein Braun-spelar fastmontert i 606 i den biopic-filmen om han.
I dette dømet lurer eg kanskje litt på kabelføringa:
... så lat oss ta med eitt med Naim og kablar, også
Modular furniture inspirations for home, office and work spaces for adults and kids, library, museum, retail and more with Vitsœ 606 Universal Shelving System. Designed by Dieter Rams
www.vitsoe.com
Evt.
The Vitsoe 606 shelf can be bought new or used. The integration of the Braun audio series is available on the vintage market.
braunaudio.de
Og for å toppa, men då er det ein digresjon
Buy the legendary wall unit by Dieter Rams from 1965 in perfectly restored condition. Get in touch. 'braunaudio vintage' certificate for original condition.
braunaudio.de