Musikkmannen
Musikk i fokus
Japansk pickuper er ganske så dyre selv i Japan.Japanske brand burde fremdeles være betalbare tross "dyrtid"
Yen er en valuta krona står seg bra mot.
Japansk pickuper er ganske så dyre selv i Japan.Japanske brand burde fremdeles være betalbare tross "dyrtid"
Heldigvis kan eg leve godt med Denon DL og Nagaoka MP som ikke har hatt så store bevegelser i pris.Japansk pickuper er ganske så dyre selv i Japan.
Hjelper lite dersom salgskjeden er via en distributør som selger i Euro. Eksempelvis Denon som importeres til EU D&M Europe B.V i NederlandJapanske brand burde fremdeles være betalbare tross "dyrtid"
MP-200 har jeg ikke hatt så lenge men betalte ikke nesten 5500,- for den.Heldigvis kan eg leve godt med Denon DL og Nagaoka MP som ikke har hatt så store bevegelser i pris.
Stereofil er flinke å gi tilbud eller rabattkoder, 5495 har vært veiledende pris siden mars 2021.MP-200 har jeg ikke hatt så lenge men betalte ikke nesten 5500,- for den.
Lurer på pickup oppgradering.
Maks 3-4000 kr er budsjettet.
Åh... fikk lyst på noe nå. Vik fra meg urene tanker....AT VM540ML er vel den mest målte pickupen på ASR. Jeg har en RigB-modifisert utgave. Den er ikke fullt så god som min AT33PTG/II, men jeg skulle mene at den tåler sammenlikning med alle de toppers MM/MI/MP/MMC-pickuper jeg kan komme på.
drøm videre.. AT450ML er bra den ,men Nagaoka MP500 er den mest rettlinjete, Alle AT har den vanlige AT pukkele mellom 10 og 15k , som 99% av alle MCm og MM her ett eller ennet sted. Nagaoka MP-500 og Dynavector Karat er et par av de få linjære pu som finnes i dag. Men pass på lasten...Åh... fikk lyst på noe nå. Vik fra meg urene tanker....