Takker! Kjøpte en pakke eller to for å prøve, og de virker aldeles utmerket! Tynne, klare og billigere enn de jeg har brukt fra Kjell. Blir nok flere av disse.Bruker disse fra Imusic tynne/blanke og passe plass til gatefold, gjør som Antonsen platene bak cover.
iMusic Sleeves · 100 x 12" PP Crystal Clear Outer Sleeves (80 Micron) (OUTER SLEEVES) (2024)
Takk for tipset, litt ordentlig Technicsolje kan jeg spandere på spilleren.Concept har en tendens til at motorspindel går tregt og gir ujevn hastighet. På min, som til og med var ny, løste det seg med en dråpe tyntflytende olje som fikk sive ned i rotoren (dråpe på toppen av spindelen)
Takker, så talkum er tingen. Noe billigere enn kevlar også, selv om resultatet sannsynligvis ikke står i stil med kevlarreima.Tror at det er mest vanlig å bruke talkum på elastiske reimer for å freshe de opp.
Enkelte pl.spiller-produsenter leverer nå reimer i kevlar. De holder trolig en stabilitet til de må byttes ut om tre, fire generasjoner.
Ble bedre, men nå går plutselig spilleren litt for fort. Tydeligvis trengte den litt olje. Fortsatt ikke helt tipp topp, satser på at talkum gjør susen.Concept har en tendens til at motorspindel går tregt og gir ujevn hastighet. På min, som til og med var ny, løste det seg med en dråpe tyntflytende olje som fikk sive ned i rotoren (dråpe på toppen av spindelen)
Jeg tror ikke talkum vil bidra til å redusere hastigheten, er jeg redd. (Oppskriften er forøvrig å ha en dæsj, eller to med talkum i en liten boks (størrelse 1 til 2 desiliter m/lokk). Legg reimen oppi + igjen med lokket og rist. Reimen tørkes lett av med en fille eller tilsvarende).Ble bedre, men nå går plutselig spilleren litt for fort. Tydeligvis trengte den litt olje. Fortsatt ikke helt tipp topp, satser på at talkum gjør susen.
Vis vedlegget 1095211
Det tror ikke jeg heller, men mulig det kan hjelpe på wow og flutter? Heldigvis er det justeringsskruer for hastigheter på baksiden av spilleren, så i løpet av formiddagen i morgen er jeg forhåpentligvis nærmere 33,33 enn 34 o/min.Jeg tror ikke talkum bidrar til å redusere hastigheten, er jeg redd.
Du mener; savner konstante endringer i tiden?Strikk er morsomt! Savner tiden...
@vim , hvordan er din strikkespiller målinger, i forhold til denne strikkespillerens målinger?Ble bedre, men nå går plutselig spilleren litt for fort. Tydeligvis trengte den litt olje. Fortsatt ikke helt tipp topp, satser på at talkum gjør susen.
Vis vedlegget 1095211
Den har da justering et eller annet sted, har den ikke? Baksiden?Ble bedre, men nå går plutselig spilleren litt for fort. Tydeligvis trengte den litt olje. Fortsatt ikke helt tipp topp, satser på at talkum gjør susen.
Vis vedlegget 1095211
Nottingham er stø som klippen!Må bla litt i egen tråd. Den er ganske stabil den
Det stemmer, justering står på gjøremålslisten for morgendagen.Den har da justering et eller annet sted, har den ikke? Baksiden?