Audiophile-Arve
Æresmedlem
Er Lyric til stades?
Hadde vært kjekt og hørt noen inntrykk om Gradient Revolution.
Hvilke høyttalere stiller forresten Hifi Klubben med?
Ja, de spiller med stor overbevisning!
Krixene spiller med STOR overbevisning!!!
Nydelige bilder !Et par bilder til:
Nei, det er ikke viktig å quote alle bildene, derfor trekker jeg ut det beste hehe.Et par bilder til:
Fine bilder allesammen, men bet meg spesiellt merke i denne forsterkeren... Veldig flott design!
Dette er en forsterker fra Australia som heter Melody, rørsak ca 10 000krFine bilder allesammen, men bet meg spesiellt merke i denne forsterkeren... Veldig flott design!
Noen som vet hvilket merke det er?
Mvh C
Nei, de blir ikke satt opp.Fikk dere hørt på de nye norske superhøyttalerne? Husker i farta ikke navnet, men skimtet de bak noen Abrahamsen-komponenter på et av bildene her...
Ble ikke messe på meg i år gitt. Tør ikke dra på messe med en klåfingra junior på 16mnd.. Kunne fort blitt en dyr affære det!!!
Perkins eller Sabb?
denne altså...
bamsemann..
Flotte bilder det der!!
Noen fotograf blir jeg aldri som dere ser ;D
;D ;D ;DPerkins eller Sabb?
Audio Note oppsettet svarte vel ikke helt til forventningene. Høyttalerne var vel hammer tror jeg. Mange kvaliteter, men ikke på langt nær den lyden som audionote lager med opera høyttalere.Flotte bilder det der!!
Hvordan låt Audio Note oppsettet da? Vilke høytalere brukte de?
Ja, Chapter'ne lyser skikkelig, men (gudskjelov for mange) kan de blå lysene på knottene skrus av slik at det eneste lyset du får, er fra den følsomme "padden" på toppen av komponentet... Og da, serru, ser det ikke så "jalla" ut.... Lydmessig er Chapter'ne en fryd, og 1007Be spilte imponerende i det store rommet (110kvm)...Mye fine bilder fra messa her.
Kjempefint at dere vil dele bildene med oss som ikke har mulighet til å være på messa.
Andrè har fått seg et fint oppsett ser jeg,og han viser frem Chapter forsterkerene sine.
Voldsomt med lys fra disse forsterkerene. ;D