jorwed_
Audio Arkeologen
En uke uten hifi. Går overraskende bra...
Vårstemning i gamlebyen også i dag. Rett før det grønnes.
Vis vedlegget 430286
Sist jeg var i den flotte gamlebyen var det en gapestokk der, står den ennå
Flott, den gjorde inntrykk, fikk en lissom til å tenke på litt ekstra på tingenes tilstandJa den står enda
Er ikke så værst de du har hellerMå sei eg lik de 8'eran
Om eg skal til Fredrikstad igjen så tru eg du må be meg på kaffe så eg får hørt de på dine amper, hadde vært moroEr ikke så værst de du har hellerMå sei eg lik de 8'eran
Var SKF som ble montert i 2014Var det Rega 1. sortering de lagra?
(Fine bilder!)
Men i all verden... var dette et "spesielt sted" - eller har ølprisene i London gått helt av skaftet????
London i dag
Mye bra pump øl på Champion har vanket der mange ganger da jeg pleide og bo i Nottinghill, og noen av platene har du vel kjøpt noen hundre meter lenger vest tenker jeg!Var på the champion. Stort sett lokale som vanker der . 1 Wellington Terrace, London W2 4LW,
Sent fra min EVA-L09 via Tapatalk
Hifi butikker i centrum er det nesten ikke lenger for dyr lokalleie men KJ West bak Oxford street er fasjonabel, barer restauranger etter smak får du google!Finnes det noen hifi butikker ,barer, restauranter i London som er verdt å besøke?
Restauranten i London over alle restauranter :Finnes det noen hifi butikker ,barer, restauranter i London som er verdt å besøke?