steinost
Æresmedlem
Helvetes mobil.
Drit i mobilen !! Flasken .... DEN ER JO TOM !!!!!!!Vis vedlegget 436470
Helvetes mobil.
Har aldri tatt mer en et glass pr gang når jeg har åpnet den.Dyr cognac skal kun nytes i små mengder. Under ingen omstendigheter mer enn maks 4 glass pr.kveld ???
Vis vedlegget 436440 Vis vedlegget 436441 En nyvasket Cobberdog koser seg foran peisen på hytta.
Dette e påske, sluket! Kred til deg;-)
Må bare komme med en presisering:
Tror det var i denne tråden jeg kom til å fremme påskeværet i Troms foran f eks Østlandet, Vestlandet og andre retninger. F eks Nordlandet.
Nå ser jeg av nyhetene. Feks NRK Dagsrevyen, at de hevder Nordland har hatt det beste påskeværet i Norge i år.
De trekker fram noen klipp fra Saltfjellet der et par (ikke statistisk signifikant) står fram og hevder det er et flott vær
Til det vil jeg hevde: Fake News.
Eller "alternative fakta", som noen også kaller det nå for tiden. (Meteorologer,... noen som har stolt på dem noensinne?)
Frem for Tromsø-området som det beste området for påskevær 2017!!! sier nå jeg;-)
Var et herlig bilde, men synes du ikke det va litt tidlig å avgjøre årest bildeVis vedlegget 436440 Vis vedlegget 436441 En nyvasket Cobberdog koser seg foran peisen på hytta.
Rufsete hund på pledd. foran peis... jeg nominerer dette bildet til "Stemningsbilde of the Year" Steinost
Jeg skriver "nominerer" - dessuten er det ikke opp til meg alene å avgjøre hva som blir årets bilde håper jeg... vil ikke ha en horde rasende skuffede amatør/proff fotografer løpende etter meg heller....Var et herlig bilde, men synes du ikke det va litt tidlig å avgjøre årest bildeVis vedlegget 436440 Vis vedlegget 436441 En nyvasket Cobberdog koser seg foran peisen på hytta.
Rufsete hund på pledd. foran peis... jeg nominerer dette bildet til "Stemningsbilde of the Year" Steinost
Har du sett det var en nominasjon, må vist ha hatt ølbrillene påJeg skriver "nominerer" - dessuten er det ikke opp til meg alene å avgjøre hva som blir årets bilde håper jeg... vil ikke ha en horde rasende skuffede amatør/proff fotografer løpende etter meg heller....Var et herlig bilde, men synes du ikke det va litt tidlig å avgjøre årest bildeVis vedlegget 436440 Vis vedlegget 436441 En nyvasket Cobberdog koser seg foran peisen på hytta.
Neida, Sulv er BESKRIVELSEN av den viste hunden - fritt etter Heide Steen's oppfinnelse av begrepet - sau + ulv! Dette er en grusk Rtottweiler, men så vanvittig snill og kosete i kontrast, derav kallenavnet! En slagshornegenskaper overført til en hund og dermed velegnet til en ihuga hornentusiast!
Takk for det, tror du liker detteNok en gang Grattis med noe av det skjeldneste av Jbl!! Blir gøy å høre de!