Og det sier du først nå, har ene labben i kjeften men kjenner ingen umiddelbar forskjell. Får gi det etpar timer.Det sies at du tåler enda mer øl hvis du tygger litt khat.
Og det sier du først nå, har ene labben i kjeften men kjenner ingen umiddelbar forskjell. Får gi det etpar timer.Det sies at du tåler enda mer øl hvis du tygger litt khat.
Katt, baluba. Ikke kath. Tror du har misforståttDet sies at du tåler enda mer øl hvis du tygger litt khat.
Akkurat det er det vel flere som har erfaring med. Blir liksom noe annet. Kan skje selv den beste.Er musehår noe bedre???
Ser de har en heller tvilsom meny på veggen over disken der. Hva er den foretrukne kjernetemperaturen på "Runkestek" ?Horder av trikåtter har innvandret lattebyen og skremt alle de ammende mødre tilbake til komfyren. Samtidig ødelegger de fullstendig for trikkens trasé og rutetid. Selv mitt eget vannhull er blitt overbefolet av disse trikåttene. Slikt lar seg ikke avbilde; ethvert forsøk å gripe denne galskap rent optisk er dømt til å mislykkes. Alt går i svart for tanken. Vis vedlegget 440617
Tipper plankestek, det du tenker på kalles shotSer de har en heller tvilsom meny på veggen over disken der. Hva er den foretrukne kjernetemperaturen på "Runkestek" ?Horder av trikåtter har innvandret lattebyen og skremt alle de ammende mødre tilbake til komfyren. Samtidig ødelegger de fullstendig for trikkens trasé og rutetid. Selv mitt eget vannhull er blitt overbefolet av disse trikåttene. Slikt lar seg ikke avbilde; ethvert forsøk å gripe denne galskap rent optisk er dømt til å mislykkes. Alt går i svart for tanken. Vis vedlegget 440617
...men hva med bølgeblikken, eller hva man bruker nå til dags, VSP? Jeg trodde du var en Bergenser som nå hadde bestemt deg for å sitte ute sommeren igjennom.... Uten regnfrakkPergolaen begynner å nærme seg ferdig. Litt lys, klatreplanter og avslutning til venstre, så tenker jeg at jobben er gjort.
Vis vedlegget 440931
Jeg så også svartedauen på NRK 1 i går kveld. En del er filmet i hjembygda med lokale statister. Det er sjeldent at jeg ser så mange kjentfolk på TVJobbe i hagen og få skit under neglene er som medisin. Bruker aldri hansker. Nå går det i rødvin, svartedauen på NRK 1 og litt mørk sjokolade.
Hva man glemmer , Maugstadmoen 1981. Tror du har rett Ands-In helt glemt før nå. Nordlendinger ærlige rett frem .Var i Brigade-Nord på Heggelia i 1978 Harald. Glemmer aldri det stedet. Var på Istind 2 ganger og mange flere ganger på en nattklubb som jeg tror het Ands-in som lå i Andselv. Norlendinger er et fantastisk folkeslag.
Bærrrgen på støttende mai!
Vis vedlegget 440985 [/QUOTE
Ja vi er heldig med været i år.
Grattis med Dagen]
Kremt, ha meg unnskyldt, men den dokumentaren er min brors verk sammen med en rekke andre selvfølgelig.Jeg så også svartedauen på NRK 1 i går kveld. En del er filmet i hjembygda med lokale statister. Det er sjeldent at jeg ser så mange kjentfolk på TVJobbe i hagen og få skit under neglene er som medisin. Bruker aldri hansker. Nå går det i rødvin, svartedauen på NRK 1 og litt mørk sjokolade.