Hallo
Dette er en flott feelgood tråd for oss som er litt nysgjerrige på hva andre HFS'ere har innenfor dørene og hva de driver med.
Her kommer mitt lille bidrag fra dagen i dag.
Våknet opp i dag tidlig og tuslet ned trappa. Sjefen fortsatte å dra tømmerstokker i det aller helligste, så dette lovet bra for en slow start på dagen.
Kikket ut av vinduet i gangen. Ikke mye tvil om hva naboen skulle gjøre i dag
Ikke misunnelig i det hele tatt. Neida.
Merkelig stille i huset men hørte barne tv fra stua. Der lå de håpefulle hulter i bulter og var smått sure på en treg pappa. De hadde lite forståelse for at han ikke ble ferdig med å montere tv benken fra Ikea og koble sammen diverse spillkonsoller og surrerundt anlegget dagen før. Nå var alt kjeeeeedelig.
Vel, så mye for en slapp fin morgen. Bare å fore småtrollene, få på dem noen klær og dra frem verktøyene igjen. Sneipen var klar på null komma niks og klar til å bidra med å rydde opp i kabelrotet.
Han havnet i horisontalen på bildet, vet ikke hvorfor og får ikke rettet det.
Alle kabler skal være i tv benken, som er pimpet med hjul, slik at det bare går en strømkabel til benken. Hater kabel rot og benken må være flyttbar.
Slik ble det
Bakkanaler med litt størrelse også
Tåka i første hørte lyd i vintage anlegget og bestemte seg for å bevege legemet opp trappa. Ganske blid faktisk.
Da kom hjemmet i balanse igjen. Svak jubelbrus fra FIFA 15 bredte seg i andre etasje og barna var stille. Bliss.
På andre siden av huset så man en tom fotballbane. Dette bildet pluss bildet foran sier vel kanskje litt om dagens ungdom. Mye data og stillesitting. For mye er vel ikke bra for hverken kropp eller sjel. Heldigvis er mine aktive med badminton, hockey og fotball, så en fridag er helt ok.
Ned trappa og opp trappa på andre siden av gangen for å beskue neste prosjekt. Hula må ryddes og forsterkeren må få sin lille platting. Har lovet Deborah Wilson å sende noen bilder, så da må det shines.
Slik ser det ut på vei inn
Et bilde fra andre siden
Det var det jeg rakk i dag. Sjefen hadde stått opp og ropte noe om "bort til grilling". Jeg er lett å avspore når det kommer til mat, så resten av dagen gikk med til grilling og sosialt samvær.
Flott dag og rydding, samt bilder, får vente til en annen dag
Håper alle har en fin kveld
Mvh
RBN