yngvejos
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 10.09.2010
- Antall liker
- 1.318
Matlaging med målemafiaen.
Hvilken porsche var så forut sin tid
Som du kan se så er navi programvaren oppdatert v2001 Bilen er min daily driver 911SC - 1983 modell. Rustfri! satt opp med understell som fungerer meget bra på smale, svingete veier. Kunne såklart stemt det enda strammere på bekostning av kjøreglede. Stereo? Nope! Alt av original støydemping er fjernet. Jeg tar på meg mine Sony headset når jeg skal kjøre langt.Hvilken porsche var så forut sin tid
Agia Marina med Geiteøya.... been there....
Det der ser helt fortreffelig ut. Kos deg!
Det hender når jeg vier meg til mitt forskningsprosjekt om tidens vesen, at djeg innser den har sitt opphav i hva kvinnen befaler. Mannen på sin side lever i en form for evig gjentagelse hvor et før, etter og nå gir liten mening. Kvinnen er kronologien, kalenderhjernen, og nået som bringer mannen ut av den indifferente gjentagelse hvor alt er lutter samtidighet.
Ikke minst blomsterspråket rundt boutiquekablene vist i Munchen.Hm.. slike dype, filosofiske betraktininger er sjelden vare her på HFS.... det pleier å gå i helt andre toner om tvil og tro...
Takk! Jeg har aldri røykt og ikke engang holdt i en sigarett. Er bare å beklage at enkelte bare gir fan og kaster sine siggs - forkastelig!Nettopp ferdig med dagens første sigg ?
Flott hund