Du har den lille røde loppa fortsatt tøff den kjærra der, er ikke mange av den her i landet?
Godt observert! På bildets tidspunktet var det ikke ratt på noen av sideneBle ikke Integralen laget kun med rattet på riktig side ?
Har`n fortsatt! Ikke klart å finne noe annet med tilsvarende drag, utseende og kjøreglede Vi tok en opptelling på Lancia-standen på "Classic car show" Hellerudsletta/Exporama i april. Da kom vi frem til 11 Evo 2(93/94) i Norge. Dog var ingen av de utstilt der, og det er altfor sjelden man ser de på veiene også.Du har den lille røde loppa fortsatt tøff den kjærra der, er ikke mange av den her i landet?
Når jeg hører sommer på torget så klarer jeg liksom ikke å la vær å tenke på Lars Vaular - "Rett opp og ned" teksten: "For alenemødre som selger noen hekto"
Det er Dvergkochin som du ser på det nederste bildet og de to i bakgrunnen på det øverste bildet (vet ikke hvorfor det kom to bilder...). De to siste fikk vi nå i sommer, men jeg er litt usikker på rasen. Lurer på om det kunne være rasen Plymouth Rock...Hva er dette for slags skapninger Dolbytor? Mille fleur?
Jeg vokste opp med rasefjærfe, men begynner å bli så mange år siden at jeg husker ikke helt forskjellen på alle.
Men herlige "husdyr". Chabos husker jeg var min favoritt rase. Utrolig sosiale.
Det ble veldig gøy og ganske så rølpete etter hvert. Ute skinner solen og planen er en bilvask før turen går videre ut mot havet.Når jeg hører sommer på torget så klarer jeg liksom ikke å la vær å tenke på Lars Vaular - "Rett opp og ned" teksten: "For alenemødre som selger noen hekto"
Gøy, men ofte litt rølp.
Lengter du hjem BetleBug?Det ble veldig gøy og ganske så rølpete etter hvert. Ute skinner solen og planen er en bilvask før turen går videre ut mot havet.Når jeg hører sommer på torget så klarer jeg liksom ikke å la vær å tenke på Lars Vaular - "Rett opp og ned" teksten: "For alenemødre som selger noen hekto"
Gøy, men ofte litt rølp.
Vis vedlegget 501769
-BB-